Gå til innhold

Hva synd du om navnet Theis?

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg mest sannsynlig får jente igjen da jeg bare har jenter fra før av. Men skulle det bli gutt så vil vi bruke Inge som mellomnavn etter bf og bestefaren. Jeg syns Theis Inge er kjempefint, men mannen min mener det er et mobbenavn... :-( jeg liker ikke navnene Tor, Geir, Jon, Kurt o.l..

Er jeg virkelig på bærtur som syns at Theis Inge er fint??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144176057-hva-synd-du-om-navnet-theis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her i området hadde det ihvertfall ikke gått, det hadde garantert blitt til Theis feis.

Husk på i barnehagen er ungene utrolige til den rimingen av navn, ALLE navn får gjennomgå. Og unger finner ord navn rimer på som er fengene for dem.
Dette er faktisk noe jeg har tatt i betraktning når jeg har valgt navn.

Jeg har en gutt som heter Julian, og det er ingenting ungene har ikke funnet noe spennende som rimer på det, men det har blitt Julian Pulian, og det er visst en gjenganer for det navnet.
Han har gått i to barnehager, og i begge to ble det til det.
Har ei venninne som har ei Julie, hun syns det er trist at det blir Julie Pulie.

Det er ihvertfall noe å vurdere, at dette kan føre til en belastning, og det kan bli hengende ved.
Har selv et slikt navn som det har hengt ved, men min versjon har har bare vært koselig.

Her i området hadde det ihvertfall ikke gått, det hadde garantert blitt til Theis feis.

Husk på i barnehagen er ungene utrolige til den rimingen av navn, ALLE navn får gjennomgå. Og unger finner ord navn rimer på som er fengene for dem.
Dette er faktisk noe jeg har tatt i betraktning når jeg har valgt navn.

Jeg har en gutt som heter Julian, og det er ingenting ungene har ikke funnet noe spennende som rimer på det, men det har blitt Julian Pulian, og det er visst en gjenganer for det navnet.
Han har gått i to barnehager, og i begge to ble det til det.
Har ei venninne som har ei Julie, hun syns det er trist at det blir Julie Pulie.

Det er ihvertfall noe å vurdere, at dette kan føre til en belastning, og det kan bli hengende ved.
Har selv et slikt navn som det har hengt ved, men min versjon har har bare vært koselig.

Synes Theis er et helt fint, ganske stilig navn. Hvis Theis Inge skal brukes som et dobbeltnavn i dagligtale liker jeg det ikke så godt. Blir litt sånn 60-talls Bjørn-Inge type navn, men hvis Inge mest skal være stumt synes jeg det er tøft.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...