Gå til innhold

Tette barn - noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vi skal vist ha tette barn :) har ei tulle på 7 mnd og er 4+5 gravid.

noen flere som skal ha tette barn, eller har tette barn? og ønsker å dele erfaringer, utfordinger og gleder med å ha to "babyer" i forskjellige alder :)

Skrevet

Hei! Jeg får også tette barn. Har en datter som er 9mnd nå og jeg er 7 uker på vei. Jeg har ikke erfaring enda da;-) men helsesøster sa det var kjempe bra med så tette barn. De får masse glede av hverandre og søskensjalusi blir det lite av sa hun da:-)

Anonymous poster hash: 3ce3b...e36

Skrevet

Jeg har to tette barn. Lillegutt var 3 mnd da jeg ble gravid med lillesøster. De har nå blitt 10 og 11 år gamle. Kan absolutt anbefale to tette. De har hatt og har mye glede av hverandre.  :D 

Masse lykke til. :)

Skrevet

Det er veldig vanlig med tette barn:)

Anonymous poster hash: fb9a9...8ec
Skrevet

Vi får to tette :D Har en gutt på snart 11mnd og er 34uker på vei! ;)

Skrevet

Her blir det tre tette. Vi har ei på 3 år, en på 10 mnd, og nå er jeg 11 uker på vei. Blir nok hektisk, men tror det blir en bra flokk! :)

Skrevet

Her blir det tre tette. Vi har ei på 3 år, en på 10 mnd, og nå er jeg 11 uker på vei. Blir nok hektisk, men tror det blir en bra flokk! :)

hihi så morro :) jeg har lyst på 3 barn.. vell kremt, det er før jeg har prøvd å ha to barn, så kan o være jeg endrer mening :) lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...