piranha Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar å bytte bank? Alt av dokumenter er skrevet under på, så alt er i orden der. Vi har fått kontonummer, men ikke nye bankkort enda så må kanskje vente på de?
Lillestoredeg Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Tar ca en ukes tid avhengig av hvilke banker du bytter mellom vær obs på at faste trekk må legges inn på nytt samt avtalegiroer , eFaktura går på personnummer så det trenger du ikke tenke på ! Ikke klipp gamle kort før du har skjekket at de nye fungerer. Har du husket p melde fra om nytt konto nr til alle du mottar penger fra ? Begalingstkenester på nett feks netflix der bankkort er registert, der må du gå inn å endre betalingsinformasjon
piranha Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2014 Takk for svar😊 Har fått ordnet det meste nå tror jeg. Banken sa at også avtalegiroer automatisk ble flyttet så det må jeg sjekke😁 Satser da på at alt er flyttet i løpet av neste uke😊
Lillestoredeg Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Bare hyggelig du bankbytte skal som regel gå smerte fritt men noen ganger skjer det feil. Så greit å være litt ekstra oppmerksom den første tiden , blandt annet at ikke avtalegiro blir trukket to ganger , spesielt hvis de har trekkdato i "flytteuka"
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Vi startet prosessen forrige fredag. Kontonr på onsdag. I går fikk jeg meld om kort på vei:) avtalegiroer skal gå automatisk, men jeg legger det på minnet det som står lenger opp her Anonymous poster hash: 9e66a...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå