Limani Skrevet 17. oktober 2014 #1 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det finnes jo mange tråder for dette, og enten har man det eller så har man det ikke. Jeg håper det er dette jeg har, og det eneste stedet man kan få ut slike ting er jo på disse forumene. Jeg har en syklus som det siste halve året har variert mellom 22 og 28 dager. Tidligere var den etter klokken 28 dager. Dette pp 2, og første gang vi benytter oss av eggløsningstest. Fikk utslag på den, og vet sånn sett at vi traff. På dag 11 DPO fant jeg rosa slim på papiret når jeg gikk på do. Tenkte at det var mensen, men den har ikke tatt seg noe opp. Det er nå over et døgn siden, og jeg føler ingen av de vanlige menstegnene på kroppen. Menden på papiret varier litt, men det er kun når jeg tørker meg. Dette har jo bare vart et døgn, og jeg vet jo at dette like gjerne kan være mensen. Siden syklusen varierer, så vet jeg jo ikke om jeg er på overtid, men er altså på dag 26. Normalt sett skulle mensen vært i gang skikkelig. Så her er jo løsningen kun å vente, samt ta en test i morgen tidlig kanskje.Dette er mitt andre barn, og sist gang testet jeg ikke før jeg var en uke over tiden. Det var på ettermiddagsurin, og streken var ganske svak. Tror at jeg kan ha en lav hcg-produksjon, og da kan det jo ta en stund før jeg får utslag nå.Har noen av dere andre erfaringer med festeblødning dere vil dele mens jeg venter? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175877-festebl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå