Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg sluttet med P-piller 14 september. Etter 5-7 dager hadde jeg EL slim i 1-2 dager. da jeg ikke hatt fått mensen 4 uker etter pille slutt, tok jeg en gravid test, den var negativ. 4 dager etter så tok jeg en til og den var positiv. når kan jeg ha blitt gravid? vist jeg hadde el slim i slutten av første pillefri uke. og negativ test 4 uker pilleslutt. burden ikke jeg begynt å teste positiv på gravid test ca 3 uker etter pille slutt? eller kan det ta litt tid før egget slipper etter el slim? er bare nysgjerrig prøver bare å beregne hvor langt jeg er på vei (er jo maks 4 uker 4 dager) kanskje jeg bare akkurat har blitt gravid siden testen ikke slo ut etter 4 uker, men har lest at billig testene ikke nødvendigvis trenger å slå ut før en dag etter forventet menstruasjon, og det skulle jo da vært dagen etter jeg testet først. Anonymous poster hash: 08f37...848 Anonymous poster hash: 08f37...848 Anonymous poster hash: 08f37...848 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175859-n%C3%A5r-kan-jeg-ha-blitt-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå