Gå til innhold

Bleier med dyremønster

Anbefalte innlegg

Guttungen kom hjem fra bhg med bleie med masse dyr på i går, og nå vil han bare ha sånn. Men jeg vet ikke hvilket merke det er! (og glemte selvsagt å spørre i bhg) Masse dyr i silhuett i ulike farger. Sikkert et billigmerke, men fra hvor? Ikke rema og ikke coop, med mindre de har gjort store endringer.

Forslag? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175846-bleier-med-dyrem%C3%B8nster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det?? Vi bruker 4 nå, så da må han kanskje feites opp litt først! ;) Takktakk!

Jepp, evt bruke body over så går det nok bra. ;) Vi hadde motsatt "problem" her, gutten elsket str 4 med giraffer på og ville ikke vite av disse teite silhuettene da str 4 ble for lite. :P

Men har nettopp gått over til coop i stedet, for rema str 5 holder seg ikke skikkelig på plass syntes jeg, blir skjeve med en gang. Mulig han egentlig er mellom to størrelser.

Anonymous poster hash: 70e3a...e2d

Annonse

Hehe, her ble ungen introdusert for first price-bleier i bhg. "Fått av Lauritz" sa hn. I lengre tid skulle hn bare ha disse bleiene, ikke at jeg skjønner hva som var så fantastisk med de. Men de ble innkjøpt, og ved hvert skift lovte vi dyrt og hellig at det var Lauritz sin bleie hn fikk låne.

Anonymous poster hash: 665fc...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...