Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #1 Skrevet 17. oktober 2014 Bruker lage med paprika, løk og champinon! Og ost og kjøttdeig med toropose! Bring it ! Anonymous poster hash: b492b...16b
amandine Skrevet 17. oktober 2014 #2 Skrevet 17. oktober 2014 Lager en enkel tomatsaus, løk, gulrot, boksetomater, hvitløk, krydrer med oregano, rosmarin, merian, timian, salt pepper, sukker og dijonsennep. Har karbonadedeig på, et lag med ymse ost, og på toppen spekeskinke, parmesan og litt sopp. Stort sett.
Gustav Klitt Skrevet 17. oktober 2014 #3 Skrevet 17. oktober 2014 Peppes pizza Blue Moon rip off: biffkjøtt i strimler, svart oliven i skiver, blåmuggost (eg Norzola) smuldret over. (Pizzasaus og vanlig revet ost nederst, resten av fyllet oppå.) Min favoritt
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #4 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg lager pizzasaus av hakkede tomater og krydder. Det finnes noen ferdig krydrede pakker med hakkede tomater. Fyll, er kjøtt av en eller annen variant, kjøttdeig, eller strimlet kjøtt, svinekjøtt, oksekjøtt eller kyllingfilet. Også bruker jeg tomater, sopp, paprika, purre. Må jo ikke glemme osten. Anonymous poster hash: 0576c...8df
Appelsinpiken Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Creme fraiche og rødløk, steker i 7/8 minutter. Tar ut og har på spekeskinke, steker videre til ferdig. Tomatpure i bunn, oppskårne pølser (bruker som oftest grillpølser) og har på mais, ananas, løk, gulrot og hva som helst av grønnsaker egentlig. Topper med ost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå