Gå til innhold

Playmobil til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så i tvil om hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til min lille som blir 3 år snart. Hun ønsker seg ikke noe spesielt. Så kikket jeg litt på Playmobil og synes det var mye som så veldig fint ut.

Er det noen her som har 3-åringer som leker med Playmobil?

Ellers noe som er populært eller fint å få i gave til en 3-åring?

Anonymous poster hash: 3af1f...5e8

Skrevet

Ungene her har ELSKET playmobil. Den ene sønnen vår fikk Noas ark til 3-års dagen sin, sjørøverskute til 4-års dag, og litt småpakker når han har spart penger. Han er 5 nå, til forrige jul ønsket han seg playmobil heisekran :-) han falt helt i staver over den i butikken :-D

Jentene her har også hatt mye playmobil. Det er jo utrolig holdbare leker. Har ei venninne som har spart playmobil fra hun selv var liten, og ungene hennes leker med det fremdeles 30 år etter hun lekte m det.

Ta en titt på playmobilbutikken.no. Der fikk jentene handlet mye fint en gang de hadde spart seg opp en del penger.

Skrevet

Mi jente har forgudet playmobil fra hun oppdaget mine gamle leker på hytta som 2.5åring. :-) er veldig kjekt, og veldig holdbart. Det meste vi har er fra 1974. :-)

Anonymous poster hash: 9e31a...24a

Skrevet

No har eg gutar, men eldste her fekk playmobil ferje til 3 årsdagen sin, og den har vore i nesten dagleg drift i 2,5 år :)

Anonymous poster hash: b0d5f...03c
Skrevet

Takk for svar :) og tips om nettbutikk!

Tror jeg satser på en ikke alt for stor Playmoting til bursdag, så kanskje det blir mer til jul om det faller i smak.

Anonymous poster hash: 3af1f...5e8

Skrevet

Dere som har barn som leker med playmobil, har de lego i tillegg? Har liksom sett for meg at man velger en av delene, og at siden vi har mye lego fra jeg var liten, så er det ikke noe vits med playmobil, men kanskje det er feil?

Anonymous poster hash: 49f9a...1b8
Skrevet

Dere som har barn som leker med playmobil, har de lego i tillegg? Har liksom sett for meg at man velger en av delene, og at siden vi har mye lego fra jeg var liten, så er det ikke noe vits med playmobil, men kanskje det er feil?

Anonymous poster hash: 49f9a...1b8

Min erfaring fra egen barndom, og med egne barn er at lego mest brukes til å bygge med, mens de leker mer med playmo. Og at det dermed er kjekt med begge deler.

Anonymous poster hash: 9e31a...24a

Skrevet

Begge deler er populært her - har en gutt på 3,5 år :-) God kvalitet, og vi og han er veldig fornøyd med det vi har kjøpt hittil. Blir mer de neste årene! :-)

Anonymous poster hash: 145fa...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...