Nyttårs barn Skrevet 16. oktober 2014 #26 Skrevet 16. oktober 2014 Har Skaugum teakbestikk, synes det er utrolig fint. Så har jeg også sansen for de norske bestikkene, Chaco, Maya og hvadenå heter. Norsk stålpress... Jeg må nok innrømme at jeg best liker bestikkene fra Norstaal (eller Norsk Stålpress om du vil) fra den tiden da de ble produsert i Bergen, men de er fine i dag også! Går Skaugum i oppvaskmaskinen på daglig rotasjon?? Nei teakbestikket gjør ikke det. men de har det også i plast og i palisander(tror jeg) og dette kan jo maskinvaskes.
Nyttårs barn Skrevet 16. oktober 2014 #27 Skrevet 16. oktober 2014 Har Skaugum teakbestikk, synes det er utrolig fint. Så har jeg også sansen for de norske bestikkene, Chaco, Maya og hvadenå heter. Norsk stålpress... Jeg må nok innrømme at jeg best liker bestikkene fra Norstaal (eller Norsk Stålpress om du vil) fra den tiden da de ble produsert i Bergen, men de er fine i dag også! Går Skaugum i oppvaskmaskinen på daglig rotasjon?? Nei teakbestikket gjør ikke det. men de har det også i plast og i palisander(tror jeg) og dette kan jo maskinvaskes. Kebony heter det visst, er et treslag.
amandine Skrevet 16. oktober 2014 #28 Skrevet 16. oktober 2014 Har Skaugum teakbestikk, synes det er utrolig fint. Så har jeg også sansen for de norske bestikkene, Chaco, Maya og hvadenå heter. Norsk stålpress... Jeg må nok innrømme at jeg best liker bestikkene fra Norstaal (eller Norsk Stålpress om du vil) fra den tiden da de ble produsert i Bergen, men de er fine i dag også! Går Skaugum i oppvaskmaskinen på daglig rotasjon?? Nei teakbestikket gjør ikke det. men de har det også i plast og i palisander(tror jeg) og dette kan jo maskinvaskes. Kebony heter det visst, er et treslag. Nei, he he skal det være så skal det være. Da må ddet være the real thing. Men jeg kan ikke ikke vaske i maskin. Det er en dealbreaker! Har salatbestikket fra Skaugum. På hytta;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå