Gå til innhold

tisset feil på testen.. ultra svak positiv, så ble den synlig positiv

Anbefalte innlegg

Hei! 

Kjøpte en rfsu test i går. Da jeg stod opp i ørska på morgenen i dag så jeg ikke at det var en spesiell side en skulle tisse på testen.. altså jeg tisset på plastsiden uten oppsugingsvindu. Så først etter jeg hadde tisset ferdig at det så vidt var kommet noe tiss inn i oppsugingsdelen.  :lete:  Vanligvis ser en jo urinen trekke seg opp over testen og så kommer kontrollstreken rimelig kjapt, men nå kom ikke kontrollstreken på plass før det var gått 5 min og samtidig kom en skyggestrek i testvinduet. 

Jeg tenkte å glemme hele testen og heller ta ny i morgen, men så ser jeg på den og skyggestreken har blitt en svak positiv test... 

Hva skal en tenke om dette da jenter??  :blink: Er en svak positiv test en positiv test? Den er rosa positiv, ikke kun skygge. 

Endret av mrs Sparrow

Fortsetter under...

Tester blir vel sjeldent positive uten grunn, men jeg hadde forta meg på butikken og kjøpt en ny test med engang;-P såå utolmodig er jeg;-) var noe lignende som skjedde her også med rfsu test.

Tester blir vel sjeldent positive uten grunn, men jeg hadde forta meg på butikken og kjøpt en ny test med engang;-P såå utolmodig er jeg;-) var noe lignende som skjedde her også med rfsu test.

Jeg har faktisk en ny digital test liggende! Vet ikke om jeg tør...! Hehe. Kanskje vente til morgenurin igjen? 

Annonse

Jeg skal vente til i morgen tidlig før jeg tar en ny test. Vi har hatt en del pp uten hell, men denne gangen var eggløsning helt tydelig med klare festesmerter ca en uke etter! Deretter har bittelitt symptomer vist seg siste uken, men jeg har ikke villet anta noe.. spennende ja! Oppdaterer i morgen. I dag er forresten 13 dpo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...