Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 De første ukene var jeg ekstremt emosjonell - det var en av de første tegnene som gjorde meg mistenksom. Men nå i det siste har jeg vært mer irritabel. Blir irritert for ingenting og er i generelt lite godt humør. Noe særlig sexlyst har jeg heller ikke - og jeg kan ikke skylde på kvalme.. Føler meg så utrolig kjip, tenker jeg bare må ta meg sammen, men det funker liksom ikke. Nå kan dette henge sammen med at jeg har gått sykemeldt pga. et brudd i ryggen i 2 mnd. og begynner å bli passe lei av å ikke ha et "normalt" aktiveitetsnivå - det gjør det nok hvertfall ikke bedre. Men kjenner jeg blir bekymra for om det er noen annen grunn til at jeg er så nedstemt - begynner å lure på om jeg er på vei i feil retning i livet, med feil mann (han er helt fantastisk, egentlig - men jeg blir jo irritert over alt mulig nå!)... og om det dårlige humøret mitt er et signal om noe :-O Herregud så teit jeg føler meg nå, haha. Jaja. Gravid for første gang, ikke greit å vite opp og ned på alt sammen.. Anonymous poster hash: 97122...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå