Gå til innhold

Trenger tips til hva jeg kan gjøre for å sette litt ekstra stas på mannen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gi han en "oppvartningsdag" på fredag, men kjente at all fantasi ble borte i topplokket. Oppvakte med en god middag..men hva da? Aktivitet...hmmm, like fantasiløs der..kommer bare på massasje og det er han ikke sånn kjempeglad i, egentlig. Liten gave....kommer ikke på noe spennende på den fronten heller gitt, bortsett fra innkjøp av noe godt øl fra polet sommjeg tror han vil sette pris på.

Så noen som har tips og ideer til hva jeg kan finne på? Har ikke barnevakt så må holde oss innafor husets fire vegger :-)

Anonymous poster hash: 624cc...78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver fra iPad, så beklager slurveskrivefeilene over.

Skrevet

Bowling, go cart, fjelltur med bål, middag på restrang, kino, pubkveld, spa aften, museum

Gave kan jo være en spennende leke fra kondomeriet, eller sexy undertøy på deg. Eventuelt noen duppeditter fra en elektro butikk hvis han liker sånt.

Anonymous poster hash: 9815c...b44
Skrevet

Nå så jeg at dere må være hjemme. Men da er jo en sexkveld sikkert stas. God mat, øl og vin og noe nytt spennende fra kondomeriet.

Skrevet

Hvis dere liker å se film kan du jo leie en film du vet han vil se. Så ordner du i stand med popcorn og snacks.

Skrevet

Ta på deg noe frekt og overask mannen med dans/strippeshow, så går resten av seg selv 😉 Aldri møtt en mann som ikke setter pris på det!

Anonymous poster hash: 04ed2...44f

Skrevet

Takk for tips, skal kjøpe noe nytt undertøy i alle fall :-) Popcorn og film er notert, strippeshow tror jeg han får latterkiick av så det skal jeg jammen gjøre just for fun!

Skrevet (endret)

Overrask ham med en ny pen skjorte og god middag med en skikkelig god vin eller fancy øl. Avslutt kvelden med pasjonert elskov med deg i nytt raffinert undertøy ;)

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...