Gå til innhold

Er det rart å gi bursdagsgave til nabogutten?

Anbefalte innlegg

Hei, 

Nabogutten har bursdag, han går i samme barnehage som datteren min på 3 år, gutten blir 4 år. De leker sammen ofte på barnehagen og hun snakker mye om han. Vi bor i blokk og han bor 2 dører bort i gangen. Har ikke snakket med moren hans, bare sagt "hei" Så vi er ukjente bortsjett fra at vi har barna i samme barnehage og bor i samme bygg. 

Blir det rart å gi han en gave?

Datteren min har en "bursdagsskuff" Full av gaver hun har fått som hun ikke liker pluss gavepapir, ballonger ++...

Vi pakket ned en jellybean ugle i gavepapir med bånd og ballong, hun syntes det var gøy. Og nå vil hun jeg skal ringe på døra deres så hun kan gi han gaven. Synes dere det blir rart å gi gaven?

Kansje bare legge den utenfor og løpe :P Skal jg skrive ett brev å forklare jeg ikke har brukt noe penger på den tilfelle moren føler seg utilpass?

jellybean bamsen kostet 399 kr fra sprell det er jo litt dyrt. Men hun hater den for hun mener den er for "guttete".  Vanligvis skal man jo ikke bruke mere enn 100 kr. Har fjernet prislappen, men den er ubrukt og har lapp hengende fra øret.

Endret av MayPandora

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...