Gå til innhold

Noen som har vært på ullared? Er det så mye billigere der enn på ikea??

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Anonymous poster hash: d18b4...219

Fortsetter under...

Gjest vannballong
Skrevet

Ja men du får jo ikke akkurat "ikea" ting der..

utenom håndklær og gardiner/tekstiler.. kopper og kar..

kjempebillig der. Hva tenker du å kjøpe? Babyting er værtfall billig!

Kjøpte bæresele og brystpumpe der for 100 kroner stk.

utrolig billig og bra klær også :-)

Mye fint interiør også :-) billig og mye finere enn ikea

Skrevet

Jeg kunne godt finne på å dra dit bare for å se på menneskene som handler der. Snakk om å samle alle verdens mest white-trash-harrytasser på ett og samme sted!

Anonymous poster hash: 72346...e3b
Gjest vannballong
Skrevet

Så finn på det da, så er du jo en av de:) (oss)

Annonse

Skrevet

Mulig det er jeg som har bodd under en stein, men hva/hvor er Ullared?

Anonymous poster hash: 86350...6a2

Skrevet

Var der i fjor. Så ikke mye møbler, men de har mye billig "ræl". Det er på en måte en overvokst obs/Coop. Kjøpte mer på butikkene rundt Ullared faktisk. Men ei opplevelse var det. De filmer jo hele tiden, så det var om å gjøre å dukke unna kameraene  :)

Ullared er et mega-varehus sør-øst for Gøteborg for deg som spurte.

Anonymous poster hash: e846b...433
Skrevet

Var der for ikke lenge siden. Ganske nedtur sånn handlemessig, men moro å se på folkene. Er som ble sagt over her som en litt forvokst Coop Obs, særlig om du tenker på de som de har i Trondheimsområdet. Billig var det jo, fant mest leker. Men ikke så rasende billig som jeg trodde, en del ting får du til samme prisen her hjemme kom du er flink å følge med på gode tilbud. En del produkter var de samme som de har på Sparkjøp og Europris. Verdt turen i den forstand at jeg nå har tilfredsstilt nysgjerrigheten, men ikke verdt turen med tanke på å handle billig. Kommer vel an på hvor du bor da og hvor lang vei du har dit, evt om du skal forbi der i en annen forbindelse.

Anonymous poster hash: 44660...f34

Skrevet

Men hvorfor i allverden jmf du IKEA og ullared ? Fordi det er svenske varehus eller? Det er jo 2 vidt forskjellige ting!

Anonymous poster hash: 4bc00...7fc

Skrevet

Ikea er da ikke akkurat billig lengre, var noen år siden jeg hadde vært der sist når jeg dro innom for et par uker siden men må si jeg egentlig var ganske sjokkert over hvor mye dyrere mange ting der var nå.

Ullared er billig om du leter og følger med på prisene.

Alt er ikke billigere men mye. Ullared selger vel ikke mye møbler akkurat men de selger omtrent alt mulig annet.

Jeg liker egentlig ikke å shoppe i hele tatt men jeg må innrømme at det var gøy å gå der inne og faktisk enda mer gøy å lese kassalappen etterpå og se hvor billig de tingene jeg kjøpte faktisk var.

Men skal man dit må man ha god tid og godt med penger, mye billig blir fort dyrt samlet og man bør helst ikke dra på små unger.

Anonymous poster hash: dd551...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...