Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvilket merke? Fornøyd? Hva bruker du den til? Tenkte jeg kunne spare litt på å lage feks kjøttpålegg selv? Anonymous poster hash: 6ae31...8f2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Vi har. Det er noe skikklig dritt. Den tar mye plass, den er farlig for fingrene og den er håpløs å rengjøre. Anonymous poster hash: 069b9...021
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Du trenger ikke oppskjærsmaskin for å lage pålegg selv altså. Med litt øvelse klarer du fint å skjære tynne skiver av kjøtt med en god kniv. Ikke løvtynne skiver kanskje, men dog. Men det er bare min tanke. Anonymous poster hash: 3c393...aed
Mimzy Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 vi har. Fikk den i bryllupsgave i 2007, det var før det kom brødskjæremasiner i butikkene. Har faktisk bare brukt den en gang, og her står den....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Om du etterspør en pent brukt på en kjøp/salg side på face kan du sikkert få en som er lite brukt til en rimelig penge Anonymous poster hash: 9b608...99c
MarianeA Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Man får en ny skjæremaskin til 200 i butikken. Kanskje ikke den beste, men den fungerer. Vi kjøpte for å skjære pålegg til konfirmasjonen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Vi har en enkel liten bosch som er i daglig bruk som brødskjærer. Det går med ca to brød til dagen her hos oss og jeg synes det er såå deilig å slippe å skjære selv. Dessuten kan du lett skjære selv nybakte brød med en brødskjærer. Jeg baker selv så kan ikke akkurat stille meg opp i butikken med mine egne brød og skjære. Den er sammenleggbar, eller kan iallefall brettes flat, og er lett å vaske. Den er noen år gammel så husker ikke prisen, men tror ikke den var spesielt dyr. Anonymous poster hash: 82670...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå