Leirha Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg er helt blank i hodet på det, klarer virkelig ikke tenke ut hva jeg skal lage.Det skal jo være hverdagsmat, ikke noe fancy.Har eliminert:Spaghetti lapskaus biffstroganofbacalau kyllingfrikasse mexikansk gryte wook fiskegrateng får i kål Fordi vi enten nettopp har hatt det, eller noen av de ikke liker detEgentlig kunne jeg tenkt meg å lagde en gryterett eller en formrett.Så hvis noen har noen ideer, så er jeg evig takknemlig.
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Svinekotelettar og rotgrønnsaker/løk. Brunar kotelettane og hiv alt i omnen i ei ildfast form. Det blir god steikesky som ksn brukast til saus.
3 i april Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Kjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og brun saus Svinesteik, poteter, grønnsaker og brun saus
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Lasagne Laksefilet i creme fraiche (++) i ovn Chili con carne Helstekt kylling med sitron, hvitløk og timian Gryte med finnbiff Anonymous poster hash: 5d682...a44
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 hjemmelaget pizza Anonymous poster hash: 6a5da...d2e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Kjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og brun saus Svinesteik, poteter, grønnsaker og brun saus Glad i brun saus du! Haha 😂 Anonymous poster hash: 0b66e...e66
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Pastasalat med ost, kylling og pesto. Det skal vi ha til middag i dag. Anonymous poster hash: 64aa5...5f5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Moussaka med aubergine Anonymous poster hash: 967f5...5d6
Leirha Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2014 Takk for gode tips, er fortsatt ikke helt sikker.Blir ikke kjøttkaker ihvertfall da mannen virkelig mislilker det.Tenkte kanskje sosekjøtt, oksekjøtt i brunsaus, eller svinekoteller i ovnen (takk for tips) men da med sopp og fløtesaus, det er godt det.Ville s¨hatt chilli con carke, men da har jeg tre unger som ikke spiser, så det er dumt.
sug lut Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 Kok røkt svineknoke, og lag suppe med krafta, kjøttet og rotgrønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Med så mange kresne personer ville jeg kanskje laget noe der alle kan plukke det de liker, f.eks. taco eller tapas. Du trenger ikke å gjøre en ev. tapas så avansert. Lag et foccaciabrød (er veldig kjapt å lage!), potetbåter, kjøttboller (ferdiglaget dersom du har dårlig tid) i tomatsaus, kyllingspyd (bruk ferdigmarinade), kanskje noe scampi el og en salat så burde det være nok. Anonymous poster hash: 28798...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå