Gå til innhold

tips til vintersko til litt større jenter? 3 klasse ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

på tide å handle inn vintersko til barna. Jeg er så usikker på hvilke sko jeg skal kjøpe til eldste som går i 3 klasse. Blir viking litt barnslig nå? skulle vi kanskje gått for noe som er litt kulere, men samtidig grei å bruke til å leke med ute? Sorel sine er jo ganske fine synes jeg, men de er så tunge. noen som har tips? hva har du handlet?

Skrevet

Bisgaard har fine vintersko til jenter. 100 % ullfor og texmembran.

Anonymous poster hash: a7b58...295

Skrevet

Bisgaard har fine vintersko til jenter. 100 % ullfor og texmembran.

Anonymous poster hash: a7b58...295

hvor kjøper du disse?

Skrevet

Jeg kjøper viking til minste som går i 2.klasse. Han bryr seg lite og må ha noen som er brede og har god plass oppi pga innleggssåle.

Eldste går i 4. klasse og jeg ser for meg at det blir sånne lave joggesko med for i. Jeg kjøpte høye vintersko ifjor og selv om barnet fikk velge selv ble de knapt brukt. Da vil jeg heller inngå litt kompromiss og se at skoene blir brukt :)

Skrevet

Bisgaard ja, kjempefine skinnstøvletter med texmembran.

Vi har viking i år til tredjeklassingen, men mulig vi kjøper et par Bisgaard også, de er så fine. Finner på nettet, stylepit eller lignende butikker. De har også på akrobaten i bergen. Nydelige (og litt dyre) men veldig verdt prisen tenker jeg.

Anonymous poster hash: 0d170...ca1

Skrevet

5.klassingen har et par goretex til kalde dager fyllt med lek, et par doock boots til mildere våte dager, og et par "støvletter" som er fora, som fint kan brukes når det ikke lekes så mye og det er tørt ute :)

Anonymous poster hash: 6a143...da4
Skrevet

Mine har brukt en overgangssko frem til snøen har kommet, sånne typer som dette omtrent:

http://www.eurosko.no/barn/sympatex%20barn%20kolleksjon%20h14/64846001051/Vanntett-sneaker

Når snøen har kommet har de ønsket seg høye sko de kan leke i snøen med uten at det blir glippe mellom sko og vinterbukse, så da har de faktisk ønsket seg sorell e.l. Sånn er det fremdeles og nå går de i 5. og 8. klasse,

Vi har derfor kjøpt gode overgangssko også har vi gjerne kjøpt f.eks sånne sorell-etterligninger som de har på Obs! når snøen har kommet. Det har fungert kjempebra.

Men når finnes det jo mange fine vintersko som sikkert fungerer både før og etter snøen kommer, denne f.eks:

http://www.eurosko.no/barn/vinterstovler/81246005055/Varm-og-vakker

Anonymous poster hash: 3c1d8...3c0
Skrevet

Jeg kjøper bisggard, green comfort, bundgaard, arauto rap og/eller angulus av den vanntette varianten til 2. klassingen min. Du finner alle på stylepit.no, noen på samsofie.no + flere nettbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...