Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har opplevd festeblødning?

Jeg er litt usikker på hvor jeg er i syklusen.. jeg hadde ubeskyttet sex, og 7 dager etter fikk jeg en liten blødning, friskt blod som varte i 1,5 dag. ikke nok til å fylle en liten ob...

Jeg hadde ingen menssmerter (jeg pleier å ha veldig sterke) men fikk menssmerter ca 6 dager senere, (har hatt det i 5 dager nå) og har vært veldig kvalm i 3 dager. har ellers ingen andre tegn på graviditet (som f.eks stikninger, ømme bryst osv)

Jeg vet jeg kan ta en test, men vil bare høre med deres erfaring først :)

Anonymous poster hash: 8198e...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg aldri opplevd festeblødning, og det er vel langt mindre vanlig enn mange skal ha det til, men det forekommer! Og slik du beskriver det, er slik jeg har inntrykk av at de ofte er.

Graviditetssymptomer kommer ikke nødvendigvis så tidlig, så selv om du selv syns du har lite symptomer, kan du godt være gravid!

Ta en test, så vil du få et sikkert svar! Og oppdater gjerne her :)

Anonymous poster hash: 468a5...d05

Skrevet

Har blitt gravid 6 ganger, og kun èn gang opplevd festeblødning. Men den var tydelig da. Helt plutselig... et helt tørk på do av blod. Men bare det ene tørket. Dette var på 9 dpo. To dager senere fikk jeg positiv test!

Skrevet

Denne gangen fikk jeg en liten blødning rundt el;) litt mer enn bare spor.. Første gang jeg har opplevd å ha det. Ingen direkte festeblødning da men..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...