Gå til innhold

Mannen er hele tiden aktiv på Møteplassen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?? Hvordan ta opp dette temaet, uten å faktisk innrømme at jeg har laget meg profil der for å snoke? Hjelp meg å komme på unnskyldninger til hvordan jeg vet at han er på møteplassen! :(

Anonymous poster hash: 1ad40...0d1
Skrevet

Har han bilde der så kan du bare si at en bekjent gjorde deg oppmerksom på at han har profil der, siden du ikke kunne tro at han ville gjøre noe så stygt mot deg så opprettet du en profil der selv for å kunne se det med egne øyne. Jeg hadde nok bare sagt det som det er. Og så vil jeg tro at jeg hadde ønsket ham lykke til med å finne seg en ny dame på møteplassen.....

Jeg er singel og på sukker. Fikk tilbud fra en gift mann for to dager siden :/ Om ikke annet var han ærlig, men han har ikke bilde der, men er villig til å sende bilde via mail. Det var visst viktig at mulig elskerinne ikke hadde dyr, så jeg vil tro han er redd for å bli avslørt av dyrehår, eller at kona er allergisk....

Sånne gjør meg bare forbanna - jeg blokkerer dem umiddelbart!

Har de først begynt å søke etter damer på nettet så tviler jeg på at de vil slutte med det. Det er rett og slett for enkelt tilgjengelig. Har mannen din en profil som han betaler for? Da er det i hvert fall ingen tvil om hva han driver på med.

Fortell ham at dere skal på familievernkontoret så snart dere får time der.

Anonymous poster hash: 23b36...d31
Skrevet

hva i all verden, dette er jo ikke bra. Du får ta deg en prat med han, legge kortene på bordet og kreve en forklaring, pass på at ungene ikke er hjemme da. Lykke  til

Anonymous poster hash: 04b91...9b4
Skrevet

Synes ikke det er så viktig hvordan du tar det opp. Det viktigste er at du blir kvitt fyren! Hadde gitt blanke i om han hadde funnet ut at du hadde snoket, mistanken din var jo berettiget.

Anonymous poster hash: e870e...f1d

Skrevet

Spiller det noen rolle om han får vite at du snokte? Det er virkelig ikke hovedsaken her! 

Anonymous poster hash: 84aec...ae4
Skrevet

Fnn på en annen unnskyldning for å bli kvitt ham.

Anonymous poster hash: c2169...e03

Skrevet

Mulig jeg tar feil her, men du virker jo veldig konfliktsky, hi! Hadde det vært meg så hadde jeg spikret ham til veggen med en gang jeg fant det ut, jeg hadde ikke klart å vente!

Du kan, som andre sier, si at du blitt tipset om at han har profil der inne. Enten ved å si du så det via noen andres profil eller at du opprettet din egen.

Eller, du kan lokke ham med på en date, og BOOM! Der tropper du opp!

Eeeeller: legg ut profilnavnet her så kan vi andre gå inn å sette ham på plass! Jeg har profil der, så jeg melder meg frivillig til å nagle ham til veggen :fnise:

Anonymous poster hash: 12ee2...f6c
Skrevet

Hva gjør jeg?? Hvordan ta opp dette temaet, uten å faktisk innrømme at jeg har laget meg profil der for å snoke? Hjelp meg å komme på unnskyldninger til hvordan jeg vet at han er på møteplassen! :(

Anonymous poster hash: 1ad40...0d1

Hvorfor trenger du en unnskyldning? Kan du ikke bare si det som det er: "jeg stolte ikke på deg, så jeg snoka, og jeg ser at du er aktiv der."

Anonymous poster hash: 586ae...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...