Gå til innhold

Uke 39, 1cm og umoden

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i dag for tredje modningsakupentur. Spurte om hun kunne tøye litt hvis det var mulighet for det. Hun fant 1 cm åpning og umoden ellers så hun ville ikke tøye noe. Hodet var så og si festet men stod fortsatt høyt. 10 dager til termin og drittlei. Hva kan jeg vente meg? Overtid? Er forresten andregangs og fødte 6 dager over termin sist.

Anonymous poster hash: ba49f...e4d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175316-uke-39-1cm-og-umoden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aaaaaner ikke dessverre. Jeg venter nr tre og har aldri blitt sjekket for åpning før fødslene var i gang - en uke på overtid med begge de to første. Er det vanlig at jordmor sjekker og evt tøyer? Skal til jordmor i morgen, kan jeg bare be henne om det? (Ikke meningen å kuppe tråden din men ble så nysgjerrig)

Jeg spurte bare om hun kunne sjekke hvordan det lå ann og evt tøye litt hvis hun kunne. Hun sa at fra uke 39 kunne hun gjøre det men ikke før men ser det er flere som skriver at de blir strippet/tøyd mye tidligere.

Jeg spurte bare om hun kunne sjekke hvordan det lå ann og evt tøye litt hvis hun kunne. Hun sa at fra uke 39 kunne hun gjøre det men ikke før men ser det er flere som skriver at de blir strippet/tøyd mye tidligere.

Jeg vil anbefale en massasje .. Gå til et sted hvor de har litt kunnskap om gravide Evt tilbyr massasje til gravide.

Jeg gikk til Camilla ved coluseum spa i Oslo. Camilla sa at det er viktig å ikke bære stiv å anspent , spes i bekkenet nedre rygg for at fødsel lettere skal sette i gang. Når man er sliten og stiv i kroppen holder man liksom igjen baby litt. Camilla maserte bekkenet godt .. Timer senere var rier i gang og baby ute 😃rask og god 2 gangs fødsel 💛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...