Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Legge de i sølvpuss eller noen som har andre forslag? Litt kjedelig at fine armbåndet er nesten grått i fargen Anonymous poster hash: 602a2...dc1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Det nytter ikke, når de først er misfarget er det permanent. Vi sender en hel haug i retur hver mnd pga det problemet. Materialene de bruker reagerer med enormt mange hudtyper, og i kombinasjon med oksygen f.eks, og parfyme osv, blir det dritstygt veldig fort. Noen har en hudtype som ikke gir reaksjon, og kan ha dem fine i evigheter.. Mao, individuelt. Anonymous poster hash: 6a550...198
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Retur? Kan jeg bare reklamere på de? er snakk om 2 stykker og de ser jo ikke ut og de kostet vel 349 og 399 Anonymous poster hash: 602a2...dc1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Retur? Kan jeg bare reklamere på de? er snakk om 2 stykker og de ser jo ikke ut og de kostet vel 349 og 399 Anonymous poster hash: 602a2...dc1 Spørs hvor lenge siden det er du kjøpte dem? Hvis det er mer enn 3 mnd siden pleier vi ikke å ta dem i retur med mindre det er en ekstremt god kunde som klager. Er nok forskjellig praksis rundt omkring. Verdt å høre der du kjøpte dem. Og så anbefaler jeg deg å styre unna hele Snö, det ER virkelig ikke noe å ha på sånn kvalitetsmessig.. Anonymous poster hash: 6a550...198
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Et lite tips: Ikke ha de liggende på badet hvis du har det. Da blir de fort stygg og ødelagt. Jeg legger de alltid fra meg på soverommet etter at jeg lærte det, ikke blitt ødelagt etter det! Anonymous poster hash: 9f4b9...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har vasket noen med en gammel tannbørste og tannkrem. Anonymous poster hash: 81bff...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå