Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Volla? Vigernes? Hvor er det fint? Bra barnehager/skoler? Lett å komme seg til Oslo? Anonymous poster hash: ef6cd...c25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: ef6cd...c25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Vi er veldig fornøyd med Volla barnehage og bor nederst på Volla området. Kort vei til jernbanen, 10min med toget inn til Oslo s. Hvordan skolene er vet jeg ikke ennå. Anonymous poster hash: 696fb...26c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Det er lett å komme seg til Oslo fra Lillestrøm stasjon. Men bor du på vigernes/volla kan det fort ta 15-20 min å gå til toget. Ville heller sett meg om lutt utenfor Lillestrøm. Rud, Fjerdingby, Løvenstad feks. Der har du ekspressbuss til Oslo, men du bor mer landlig til. Veldig både Fjerdingby og Rud skole er bra. Løvenstad vet jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 18147...8fe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Vi er veldig fornøyd med Volla barnehage og bor nederst på Volla området. Kort vei til jernbanen, 10min med toget inn til Oslo s. Hvordan skolene er vet jeg ikke ennå. Anonymous poster hash: 696fb...26c Takk for svar😊 Hvor er nederst på Volla? Nære togstasjonen? Hvor lang tid bruker du på å gå til toget? Anonymous poster hash: ef6cd...c25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Dytt Anonymous poster hash: ef6cd...c25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Helt ned mot Storgata og veldig nærme jernbanen, tar meg 5minutter å gå til jernbanen. Lillestrøm er veldig tilrettelagt for sykkel så jeg bruker sykkelen året rundt (piggdekk på vinter). Har flere bekjente som bor på Vigernes og de stor trives der, jeg drømmer om leilighet i Elveparken med god utsikt til elva. Anonymous poster hash: 696fb...26c
Iiiiik Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Å bo på Fjerdingby eller Rud er jo noe annet enn Lillestrøm. Det er riktig at det er mer landlig, på godt og vondt. For meg ville det å kunne ta toget direkte til Oslo S være svært attraktivt. Buss med kø osv er noe helt annet. Det mest negative med Lillestrøm er at det er skrekkelig mye mygg der og så er det jo paddeflatt. Ingen utsikt og nokså flomutsatt. Jeg synes Volla er fint, kanskje særlig den delen som ligger nærmest Nebbursvollen. Hyggelig område, kort vei til tog og butikker, men ikke midt i alt maset.
C&M&H Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Med tanke på på nærhet til togstasjonen er jo Volla best - Vigernes er litt mere "usentralt" selv om jeg personlig syns det er triveligere der. Det er en skole på hver side, tror begge er bra. Barnehagekapasiteten i Lillestrøm er jo sprengt, så om en ikke ønsker å havne på Kjeller må en vel nesten ta det en får...!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Takk for svar! Dette med mygg var jeg ikke klar over😱 Ei heller sprengt bhg kapasitet 😕 Flere som har innspill? Anonymous poster hash: ef6cd...c25
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 vi har barnehage på Kjeller.. og det er på ingen måte ille! Vi trodde det, og ble kjempeskuffet da vi fikk plass der - men det går kjempefint! Tar ikke lang tid å kjøre fra kjeller til lillestrøm for så å ta toget inn til oslo.. Anonymous poster hash: a63d9...6e7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Vi bor på Vigernes og er veldig fornøyde her. Tar ca 10 min å gå til stasjonen og veldig greit å sykle. Mygg er det, men det er ikke et veldig stort problem. Vi har skolebarn og er fornøyd med Vigernes skole. Har også barnehagebarn og er veldig fornøyde med barnehagen. Har bare hørt positive ting om Volla, Lillestrøm og Lillehagen barnehage, den første ligger på Volla og de to siste på Vigernes. Men som en annen skriver, det er vanskelig å få plass i de barnehagene. Anonymous poster hash: 7d359...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå