Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Sønnen trenger nye joggesko og datteren min trenger gummistøvler. Jeg var innom europris her og maden og så ganske rimelige og veldig fine sko til barn. Noen som har erfaringer med sko der ifra?? Anonymous poster hash: 79be8...0de
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg er iallefall fornøyd med sko derfra Anonymous poster hash: cd458...1f2
QueeenBeee Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Bruker ofte støvler der i fra og jeg er fornøyd. Ungene bruker de til de er for små. Kjøpte gortex (usikker på skrivemåten) og etter kort tid kom barnehagen å lurte på om de hadde andre sko. De ble så kalde i de dyre skoene. Kjøpte foret vinterstøvler på eurpris som en nødløsning, men vi og ungene syns de var så bra at de brukte kun disse resten av vinteren.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Til den prisen så er de greie, men blir fort utslitt. Anonymous poster hash: 323ca...773
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Bruker ofte støvler der i fra og jeg er fornøyd. Ungene bruker de til de er for små. Kjøpte gortex (usikker på skrivemåten) og etter kort tid kom barnehagen å lurte på om de hadde andre sko. De ble så kalde i de dyre skoene. Kjøpte foret vinterstøvler på eurpris som en nødløsning, men vi og ungene syns de var så bra at de brukte kun disse resten av vinteren. Goretex kan jo være så mangt da, det er navnet på en tekstiltype ikke et merke. Får både gode og dårlige goretex sko. Anonymous poster hash: 323ca...773
skjotta Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Har dere noen gang kjøpt sko der til dere selv? Forferdelig vonde å gå på...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Har dere noen gang kjøpt sko der til dere selv? Forferdelig vonde å gå på... Jeg har, og jeg kjøper aldri sko derfra igjen, ikke til noen, med mindre alternativet er å gå uten. Maken til dårlig kvalitet skal du lete lenge etter. (Eller, du finner jo tilsvarende på Sparkjøp da.) Anonymous poster hash: dde94...4a8
QueeenBeee Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Bruker ofte støvler der i fra og jeg er fornøyd. Ungene bruker de til de er for små. Kjøpte gortex (usikker på skrivemåten) og etter kort tid kom barnehagen å lurte på om de hadde andre sko. De ble så kalde i de dyre skoene. Kjøpte foret vinterstøvler på eurpris som en nødløsning, men vi og ungene syns de var så bra at de brukte kun disse resten av vinteren. Goretex kan jo være så mangt da, det er navnet på en tekstiltype ikke et merke. Får både gode og dårlige goretex sko. Anonymous poster hash: 323ca...773 Som jeg også skrev så var det dyre vintersko. Da forventet jeg faktisk at de skulle være bra.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Både jeg og moren min har kjøpt støvler til oss selv der hvertfall å de gikk hull i etter bare 1 måned! Anonymous poster hash: 3690c...aad
Anyne Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Mange av barna i bhg har støvler og sko derfra- skoene gir ofte lite støtte og blir fort slitt- og støvlene blir slitt enda fortere. Veldig mange har hatt de blå støvlene med stjerner på, og samtlige måtte få nye innen kort tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå