Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Ja Anonymous poster hash: 2582f...50d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Ikke nødvendigvis. Jeg har gått til privat tannlege som har ligget ganske likt i pris som den offentlige. Nå går jeg offentlig. Der får jeg aldri treffe tannlegen med mindre det er snakk om hull eller andre større tin. Selve sjekken, bilder, rengjøring og fjerning av tannstein tar tannpleieren seg av. Da jeg gikk privat var jeg alltid inne hos tannlegen og det var han som gikk over tennene og sjekket. Anonymous poster hash: a0d8e...171
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Her er den private ørlite grann billigere enn den offentlige faktisk og jeg har veldig god erfaring med privattannlegen her. Anonymous poster hash: 33f5b...b77
ms.Pond Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2014 Okay, takk Skulle bestille time hos tannlegen i dag, men fikk beskjed om at de var langt booket langt over kapasitet, så jeg måtte bestille time privat. Men siden jeg ikke har peiling på priser så tenkte jeg å høre først om det var store forskjeller. Det er ikke noen krisesituasjon, bare en vanlig sjekk. Ser nå at jeg kanskje burde ta en telefon til klinikken i stedet, siden det varierer sånn
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Sjekk prisene for de kan variere en del. Jeg går privat, men han er ikke dyrere enn offentlig. Anonymous poster hash: 0ce50...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå