Gå til innhold

5+2. Ingenting på ul..

Anbefalte innlegg

men det er vel normalt?

Har fortykket slimhinne og mye væske i magen så var litt vanskelig å ta ul.

Hcg hadde steget til 1000. Så da er det vel ikke noe å bekymre seg for? Den var på 92 for 1 uke siden, så hvis jeg regner rett er vel 1000 riktig stigning?

Lovte meg selv og ikke bli bekymret. Det er for tidlig. Men æsj... all den ventingen 😯

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175239-52-ingenting-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en fin hcg stigning dette her 😊. 5+2 er jo svært tidlig, hjertet har ikke begynt å slå engang. Fostret er kun 1-3mm langt noe som såklart er knøtt lite. Når du i tillegg har mye væske i magen skal det ikke mye til for at et bittelite foster ikke syntes på ultralyd. Forstår at du er bekymret likevel, frykt kan ikke alltid kontrolleres. Fokuser på den fine hcg verdien din, om en ukes tid vil det kanskje være lettere å kunne se noe om væskemengden minker også 😊. Lykke til, prøv å senk skuldrene (enklere sagt enn gjort i know😜)

Ja du har jo helt rett... Nå i ettermiddag har halsbrannen meldt seg for fullt også. Nei... Syns de hcg prøvene gir en unødig stress (med mindre det har skjedd noe). Her tar de dem bare fordi de følger noen andre prøver.

Når jeg fikk førstemann så var det en positiv test hjemme og en hos legen. Så slo jeg meg til ro med det. Var jo ikke snakk om å følge noen hcg stigning da.

Men det er jo litt andre omstendigheter nå da...

Takk så mye for svar! Skal prøve og senke skuldrene :)

men det er vel normalt?

Har fortykket slimhinne og mye væske i magen så var litt vanskelig å ta ul.

Hcg hadde steget til 1000. Så da er det vel ikke noe å bekymre seg for? Den var på 92 for 1 uke siden, så hvis jeg regner rett er vel 1000 riktig stigning?

Lovte meg selv og ikke bli bekymret. Det er for tidlig. Men æsj... all den ventingen 😯

Du har jo en helt super stigning på HCG, så tror absolutt ikke du trenger å bekymre deg!! 😊😊👏 :) det er som andre sier nok for tidlig til å se noe på ultralyd.. Forsøk å Senk skuldrene :) 😊😊 skal du på ny ultralyd? heier på deg!! 😊😊:)

Takk, å takk for svar :D

Ja det er for tidlig. Prøver å tenke på det. Ja blir fulgt opp pga. ohss, så blir ny kontroll til uka, samt uka etter på ivf klinikken. Krysser fingrene for at vi kan se et lite knøtt snart!

Takk for beroligende svar, begge to! :)

Ikke bekymre deg enda!

Jeg var på ul 5+6, og så da ingenting annet enn en prikk. ingen hjerteslag. 

2 uker etterpå så vi en liten krabat med blinkende hjerte og tydelige armer og bein. Så mye skjer på de 2 ukene! Og jeg ble flyttet frem 1 dag til og med. 

Anonymous poster hash: 9fc02...877

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...