Gå til innhold

Er dette halsbrann?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg går å føler meg konstant kvalm, følelsen av at det snart kommer opp hele tiden. Føler meg stappa øverst på magen. Kan brekke meg særlig hvis jeg går sulten en liten stund på morgenen/kvelden. Ekkel følelse å vær sulten samtidlig som en er kvalm og føler seg stappa. I tillegg er jeg stup trøtt og sliten fra kl. 13-14 på ettermiddagen til jeg går i koma kl. 21 ;-)

Er dette symptomer på halsbrann? (alt utenom trøttheten) Aldri hatt halsbrann før.

Jeg er forresten i uke 12 i dag (ifølge innvendig ultralyd) og uke 12 neste uke ifølge egne beregninger.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144175184-er-dette-halsbrann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsbrann er når magesyre etser på spiserøret. Magesyren er så sterk at hvis du hadde fått den på huden ville det etset på huden din. Du vil nok garantert vite når du har halsbrann fordi det er nokså vondt. Jeg har mellomgulvsbrokk og hadde det mer eller mindre konstant før jeg fikk medisiner for dette. Jeg tror nok det er kvalmen og brekningene som gjør at du føler deg stappa :)

Annonse

Halsbrann er når magesyre etser på spiserøret. Magesyren er så sterk at hvis du hadde fått den på huden ville det etset på huden din. Du vil nok garantert vite når du har halsbrann fordi det er nokså vondt. Jeg har mellomgulvsbrokk og hadde det mer eller mindre konstant før jeg fikk medisiner for dette. Jeg tror nok det er kvalmen og brekningene som gjør at du føler deg stappa :)

Halsbrann eller ikke, Fruktis fra helsekost hjelper. Hurraaa :-) Kaster opp syre om morgenen, og føler jeg gulper hele tiden. Så tror jeg lukkemuskelen er så følsom at jeg brekker meg for den minste ting :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...