Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 14.10?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

13 dager her og gleder meg veldig til det hele "braker løs"! :)) Hadde så mange "vondter" over flere uker som gav seg for 2 uker siden og da kom energi, tolmodighet og humør tilbake. :) Så nå kan hun bare holde seg i ro til termin da også vårt nyoppussede kjøkken skal stå klart til denne dag! :))

Annonse

14 dager igjen og jeg forlater ikke huset før ungen skal ut. Vondt overalt og jeg kjenner at jeg ikke klarer mer nå :(

Kan jo ikke trykke liker på denne;) Ta vare på deg selv så godt det lar seg gjøre! Alt er lov for å få tida til å gå nå! Godtepose og film! :klemmer:

14 dager igjen og jeg forlater ikke huset før ungen skal ut. Vondt overalt og jeg kjenner at jeg ikke klarer mer nå :(

Kan jo ikke trykke liker på denne;) Ta vare på deg selv så godt det lar seg gjøre! Alt er lov for å få tida til å gå nå! Godtepose og film! :klemmer:

Takk ❤️ Det er lange dager på sofaen nå for tiden, men hver dag er en dag i riktig retning. Nå skal jeg spise sjokoladekake :)

Takk ❤️ Det er lange dager på sofaen nå for tiden, men hver dag er en dag i riktig retning. Nå skal jeg spise sjokoladekake :)

Støtter den! Har puttet i meg en halv rull med firkløver...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...