Gå til innhold

Luer, votter, buffer osv til ungene, hvor oppbevarer dere disse om vinteren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ha to slike ved siden av hverandre, har forrige modell hvor kurvene så litt annerledes ut, men samme prinsippet. Alle har hver sin kurv og i de kurvene er det et salig kaos av votter, luer, buffer, ski-gamasjer osv

http://www.bohus.no/entre/oppbevaring/entremobler/max-benk1/

Har to av disse hengende over, og i de kurvene har vi skopuss, reflekser, pølsepinner, sitteunderlag, skolisser og slike ting

http://www.bohus.no/entre/oppbevaring/entremobler/max-vegghylle1/

Anonymous poster hash: b1ff7...6e6

Jeg har en kommode som står ved siden av knagger til jakker og skohyller.

Der ligger hjelmer, reflexvester, luer, votter, skjerf og fotballutstyr hele året.

Har tre tette barn, så luer, votter osv går om hverandre her. At de har hver sin skuff er derfor poengløst. Jeg har derfor en kommode med en skuff til luer, en til votter, en til halser/skjerf/buffer og en til diverse som reflekser/refleksvester/hjelmer osv.

Annonse

Har ungene egne skuffer/hyller eller hiver dere alle votter sammen en plass, alle luer en plass osv?

Nå er de ganske små foreløpig og løper ikke inn og ut for egen maskin enda, men vi har kommode med en stor skuff til hver. Der ligger luer, votter, skjerf og alt i en haug, men jeg tenkte å putte det i hver sin lille kurv nedi der etter hvert :) Til oss voksne deler vi en kurv med votter, en kurv med skjerf og en kurv med tykke ullsokker, en kurv med vanter og votter :)

Anonymous poster hash: 7f5cb...282

Vi har store garderobeskap i entréen, ett til hver. Der har barna to kurver, en som er nede og som de når, og en som er høyt oppe. I den ene er luer, votter, refleksvester og lignende, og i den andre er capser, solbriller og lignende. Vi bytter om på kurvene slik at "vinterkurven" kommer ned rundt oktober og går opp igjen rundt april. I sommerhalvåret er den øverst i skapet. 

Anonymous poster hash: 70d57...8f9

Jeg har Trofast oppbevaring fra Ikea. Ungene har hver sin balje, merket med navn. Der ligger luer, votter og buffer. Her er det såpass stor aldersforskjell og i tillegg forskjellige kjønn så de bruker ikke slike ting om hverandre. Men de er veldig flinke til å legge på plass og skulle det glippe så vet de stort sett hvem som eier hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...