Gå til innhold

Dere som har spisebord/stoler i stua...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser de ut?

Hva har dere til pynt på bordet?

Anonymous poster hash: ea658...ee6

Fortsetter under...

Skrevet

Tungt massivt eikebord, sorte stoler.

Har ingen pynt på bordet, det brukes hele tiden.

Anonymous poster hash: c9664...930
Skrevet

Pynt på bordet?? En bolle med epler, en pc, en kaffekopp, et par briller, en dagbok og en kulepenn.. 

Skrevet

En løper, en steinpotte med en liten blomst (akkurat nå en slags kaktus), og stettfat i keramikk med frukt oppi. :-)

Skrevet

Har stort eikebord med sorte skinnstoler til, på bordet har jeg en beige løper, to sorte kubbelysstaker med beige kubbelys på og en vase med rosa roser. Bordet er oljet blankt. Og i enden av bordet, helt på kanten på hjørnet ligger en bunke regninger jeg må kvitte meg med i kveld...

Skrevet

Bord og stoler i kirsebær med svart setetrekk og høy rygg på stolene, veldig elegant og gode å sitte på! Pynt er to lysestaker med lys og av og til en vase med blomster.

Anonymous poster hash: 4d0d6...58b

Annonse

Skrevet

Har et massivt stor bord i matt hvitlakket eik med hvite Hay-stoler til. Har som regel ikke så mye pynt på da det brukes daglig (åpen løsning stue-kjøkken), men står stort sett tre Snowball te-lysholdere der fra Kosta Boda. De tar ikke opp så mye plass + at de er nøytrale og fine og gir veldig koselig lys når de er tent:)

Skrevet

Spisestuebord i betong med sorte stoler i stoff, med sånne knapper i ryggen. Pynt er et stort lysfat, med mange gulldetaljer og en stor orkideoppsats.

Kjøkkenbordet som brukes hver dag er et massivt bord i 100 år gammelt grovt treverk med hvite hay stoler til. "Pynt" akkurat nå er en tørkerullholder, en mugge med vann og to telysholdere i messing.

Anonymous poster hash: 99f12...1e5

Skrevet

Stort lyst bord. Tror det står en plante der??? husker ikke jeg - er ikke så nøye på det.

Jo forresten - akkurat nå ligger naturprosjektet til barnet med en venninne der - de skal gjøre det ferdig i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 9f928...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...