Gå til innhold

Noen med mange føflekker som går til kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille meg time til privat hudlege. Har så mange føflekker. Noen som har erfaring med dette?

Anonymous poster hash: 8f080...ae4

Skrevet

Ja, jeg var der nylig, privat. Har veldig mange føflekker og det er helt umulig å kontrollere alle selv, dessuten er det hudkreft i min familie. Stoler ikke på fastlege for det, gitt antallet.

Var to som var skumle og måtte tas biopsi av, pluss én som må overvåkes. Alt vel iflg. biopsi resultatene.

Skal heretter gå hvert år, etter anbefaling fra hudlegen.

Anonymous poster hash: 889b3...d61

Skrevet

Har en del føflekker. Da moren min nå fikk føflekkreft så ble jeg litt mer obs på føflekkene mine, dro til fastlege for å fjerne en jeg selv synes så litt annerledes ut. Det var ingenting galt med den. Men luftet for legen at jeg var litt bekymret pga at jeg har en del føflekker og bare spurte om han visste om noen private hudleger jeg selv kunne ta kontakt med. Han skrev da en henvisning, selvom han ikke hadde undersøkt noe selv..

Anonymous poster hash: 7567d...657
Skrevet

Ja, jeg var der nylig, privat. Har veldig mange føflekker og det er helt umulig å kontrollere alle selv, dessuten er det hudkreft i min familie. Stoler ikke på fastlege for det, gitt antallet.

Var to som var skumle og måtte tas biopsi av, pluss én som må overvåkes. Alt vel iflg. biopsi resultatene.

Vurderer å bestille time jeg og, faren min har nemlig også føflekk kreft...

Skrevet

Vurderer å bestille time jeg og, faren min har nemlig også føflekk kreft...

Det skader jo ikke ¨å sjekke, da får du vite hvilke det er lurt å følge litt med på også. Det er jo ikke så lett å vte helt sikkert selv

Anonymous poster hash: 7567d...657

Skrevet

Jeg har fjernet én under tåa. Det var så ufattelig vondt inngrep at jeg vegrer meg for å utsette meg selv for det samme igjen. Sikkert ikke like vondt på armen osv da.

Anonymous poster hash: 65ec7...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...