Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Og hvordan evt. Unngå det? Anonymous poster hash: 4bc4f...a04
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hvis man peller av skorpen før den ramler av selv, så kan det bli arr. Samme gjelder dersom en vannkopp blir veldig betent, det kan også skape arr. For å unngå det må man la være å klø på vannkoppene, og være obs dersom de blir betent. Allergimedisin kan hjelpe på betente vannkopper, ene av mine måtte ha det for å komme seg. Anonymous poster hash: 47b5f...524
kiki1980 Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Fordi den kan være dyp. Det skjedde med det ene barnet mitt da han hadde få men dype og større vannkopper. Det andre barnet hadde tusenvis av vannkopper men de var mer røde og små,ikke helt som utslett men litt større og han har ingen arr.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har fortsatt små arr etter mine vannkopper. Jeg hadde ekstremt mange og klødde meg til blods Anonymous poster hash: cd6ee...0e6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Det kommer helt an på hvor dypt de ligger i huden og om de får gro av seg selv. Plukker mann masse på dem slik at skorpen ikke får falt av av seg selv så kan man få små arr. Jeg har kun ett arr etter mine, og det er fordi den ene vannkoppen gikk veldig dypt i huden. Det er akkurat det samme prinsippet som med brannsår, jo lenger ned i huden det går dess dypere vil arret bli. Anonymous poster hash: 8bf8e...d32
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Barnelegen på sykehuset her sa at de to første vannkoppene du får nesten alltid setter arr, for de er dypest. Det har stemt på mine barn, første vannkopp kommer gjerne i ansiktet eller overkroppen og den blir det arr etter uansett om den blir klort på eller ikke. Anonymous poster hash: 46e06...445
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Stemte på min også. Han har et stort arr midt i panna der den første kom. Ser ut som et kastemerke. Jeg har to små, men dype hull over øyet etter vannkoppene. Anonymous poster hash: c3b4a...875
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Barnelegen på sykehuset her sa at de to første vannkoppene du får nesten alltid setter arr, for de er dypest. Det har stemt på mine barn, første vannkopp kommer gjerne i ansiktet eller overkroppen og den blir det arr etter uansett om den blir klort på eller ikke. Anonymous poster hash: 46e06...445 Jeg har også merke etter første vannkoppen jeg fikk, selv om jeg ikke klødde hull på den eller den var betent. Fikk vannkoppene som godt voksen. Anonymous poster hash: 31317...380
Fashionista Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har også to arr etter vannkopper. Klødde meg til blods.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Min har ett arr og det var den første vannkoppen hun fikk og den var den siste som forsvant. Anonymous poster hash: b8688...07a
I scream for icecream! Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Barnelegen på sykehuset her sa at de to første vannkoppene du får nesten alltid setter arr, for de er dypest. Det har stemt på mine barn, første vannkopp kommer gjerne i ansiktet eller overkroppen og den blir det arr etter uansett om den blir klort på eller ikke. Anonymous poster hash: 46e06...445 Interessant! Jeg har to vannkopparr; et i ansiktet og er på overkroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå