Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har ultralyd om 2 dager og gruer meg utrolig mye,,, etter MA i februar så føler jeg en angst denne gangen er 13+5 når jeg skal på ultralyd.. Huff nervøs noen andre som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: bcbd3...e86
MilleMarmelade Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Har heldigvis aldri mistet, men vært supernervøs før både tidlig og ordinær ultralyd - JA definitivt! Jeg krysser fingrene for deg og håper du får se en fin, sprellende krabat!
Lulusen Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde også MA i februar, dette svangerskapet etter jeg mistet har vært utrolig nervepirrende og slitsomt psykisk. Vært så redd for å miste på nytt eller at det skulle være noe galt. Var på flere tidlig ultralyder og alt har gått bra. Er nå i uke 24 husk at det er sjelden man mister mer enn en gang, det går nok helt sikkert bra denne gangen! Lykke til
Frk B. Skrevet 13. oktober 2014 #4 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har ikke mistet før, men jeg husker jeg var velidg nervøs før ultralyd. Den eneste bekreftelsen jeg hadde på graviditeten var en liten papirlapp med to streker på. Så jeg vil bare si lykke til å kjenn på kroppen.
topplue Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har opplevd det samme og vet at det er helt forferdelig. Oppdaget MA på ul i uke 12 og var helt ødelagt av nervøsitet hele neste svangerskap, også etter at vi hadde vært og sett at alt var bra på ul. Men heldigvis gikk det veldig bra:)! Nå er jeg gravid igjen og merker godt at jeg har fått det mer på avstand denne gangen. Er i uke 25 og klarer nå å tro på at dette skal gå bra:) Lykke til på ultralyd og i resten av ventetiden! Én MA øker ikke sjansen for at det skal skje igjen og statistikken er absolutt på din side:)!
Apex Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Kjente det på samme viset som du gjør når jeg ble gravid denne gangen, etter MA som kom som lyn fra klar himmel i uke 13 i fjor. Gruet meg mer enn jeg gledet meg til alle ul jeg har vært på, og møter opp med "eksamensfølelse". Alt har heldigvis vært helt i orden denne gangen - og det håper jeg det blir for deg også! Kjempemasse Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Takk alle sammen, skal på ultralyd i morgen er da 13+5 nesten ikke spist idag, gruer meg så utrolig. :/ Anonymous poster hash: bcbd3...e86
MilleMarmelade Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Lykke til! (og ta deg en matbit!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå