Gå til innhold

når tar dere el test?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984
Skrevet

Forrige mnd testet jeg etter el på morgenen men forstod det slik at det er best å teste etter el på ettermiddagen el kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CB sin anbefaler etter lengste soveperiode, så jeg tester på morgenen. Denne måler ikke bare LH, så skal få blinkende fjes 3-4 dager før EL.

Gjest prøver1984
Skrevet

Jeg har el tester fra billig tester.. Hva er det best?

Skrevet

Eg begynner å ta EL tester dag 10 etter siste dag i mens. for eg har den ca 14 dager etter siste dag med mens :) så begynner eg å teste på gravid 10 dpo ( 10 dager etter EL) :)

Gjest prøver1984
Skrevet

Eg begynner å ta EL tester dag 10 etter siste dag i mens. for eg har den ca 14 dager etter siste dag med mens :) så begynner eg å teste på gravid 10 dpo ( 10 dager etter EL) :)

Men når på døgnet da?

Skrevet

Men når på døgnet da?

eg begynne på toalettbesøket nr. 2-3 :)

Gjest prøver1984
Skrevet

Men når på døgnet da?

eg begynne på toalettbesøket nr. 2-3 :)

Okei :)

Skrevet

Synes det er enklest om morgenen :)

Skrevet

burde egentlig ikkje ta EL tester om morningen... helst midt på dagen eller kvelden.. ikkje på morgen urinen

Skrevet

Tok en el test i dag ca 12.00 og den var positiv :) Forventet el etter app er i morgen. Begynte å teste for 2 dager siden. Brukte billig tester. 

Gjest prøver1984
Skrevet

Tok en el test i dag ca 12.00 og den var positiv :) Forventet el etter app er i morgen. Begynte å teste for 2 dager siden. Brukte billig tester.

Takk for svar :)

Skrevet

Ettermiddag rundt kl 16-17 ;)

Anonymous poster hash: d2a54...137

Skrevet

burde egentlig ikkje ta EL tester om morningen... helst midt på dagen eller kvelden.. ikkje på morgen urinen

Hvorfor ikke? Det står jo på CB digital at den skal tas etter døgnets lengste søvn og det er jo på morgenen ?😊

Anonymous poster hash: 1345a...2a7

Skrevet

Den typen cb digital du tar bør tas på morgenen, men de fleste andre el-tester på ettermiddagen. Det står på pakkene.

Anonymous poster hash: 124fc...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...