Gå til innhold

Utleier som ønsker attest!

Anbefalte innlegg

Sendte mail på ei leilighet jeg ønsker å leie. Kunne få komme og se på leiligheten på mandag. Om det var aktuelt for meg å leie ønsket utleier attest fra tidligere utleier eller arb.giver. Altså, ingen sensitive opplysninger, men som en bekreftelse på at det jeg forteller om meg selv er sant. At jeg er hyggelig, sikker betaler, ikke røyker inne osv. Er dette normalt? Aldri vært borti det før.

Anonymous poster hash: c33a6...d13

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174745-utleier-som-%C3%B8nsker-attest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men hva gjør man hvis man ikke har referanser?

Jeg studerer, og vurderer og selge leiligheten min, da jeg har over 1 million i egenkapital. Så leie de siste 3 årene jeg er student. Da bruke av egenkapitalen min for at økonomien skal gå opp. Men jeg har jo ikke vært på leiemarkedet på 15 år. Og jeg er student, har ingen arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 40dff...260

Men hva gjør man hvis man ikke har referanser?

Jeg studerer, og vurderer og selge leiligheten min, da jeg har over 1 million i egenkapital. Så leie de siste 3 årene jeg er student. Da bruke av egenkapitalen min for at økonomien skal gå opp. Men jeg har jo ikke vært på leiemarkedet på 15 år. Og jeg er student, har ingen arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 40dff...260

Er du seriøs her? Selge leiligheten for å bruke av egenkapitalen til å betale leie med?

Hva med å ta en prat med banken og heller få avdragsfrihet så lenge du studerer og prøv å få til en ordning ift avdragene? Det høres heilt sprøtt ut å gjøre som du tenker.

Anonymous poster hash: b01de...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...