Gå til innhold

Noen som har komfyrvakt og har opplevd dette problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med at komfyren ikke funker, slik at jeg må slå av og på sikringen til komfyren for å få strøm til den.  Etter 24 timer må dette gjentas, for da har komfyrvakten kuttet strømmen til komfyren igjen.....

Har sjekket at komfyrvakten er innstilt slik den skal. Skiftet batterier. Og gjort alt som står i bruksanvisningen.

Noen som har opplevd samme problemet?

Anonymous poster hash: dba11...7e6
Skrevet

noen er veldig sensitive. jobbet hos en som hadde det, og hver gang jeg skulle lage mat, tok jeg en liten bit av tørkepapir, fuktet det og klistret det over den lille sensoren. da tålte den mer, og sikringen var på hele tiden.

Anonymous poster hash: b9610...bb6
Skrevet

noen er veldig sensitive. jobbet hos en som hadde det, og hver gang jeg skulle lage mat, tok jeg en liten bit av tørkepapir, fuktet det og klistret det over den lille sensoren. da tålte den mer, og sikringen var på hele tiden.

Anonymous poster hash: b9610...bb6

Dette er ikke når jeg bruker komfyren. Det er når den ikke er i bruk. Komfyrvakten kutter da strømmen når komfyren ikke er på. Når jeg da skal bruke komfyren så må jeg koble av og på sikringen til komfyren. Da funker komfyren i 24 timer. Etter 24 timer så kuttes strømmen automatisk og jeg må slå av og på sikringen igjen.

Tenkte kanskje det var et problem jeg kunne løse selv uten å måtte kontakte elektriker.

Noen som er elektriker eller har en elektriker i hus som kan svare meg på dette?

• 4 år senere...
Skrevet
På 12.10.2014 den 0.17, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke når jeg bruker komfyren. Det er når den ikke er i bruk. Komfyrvakten kutter da strømmen når komfyren ikke er på. Når jeg da skal bruke komfyren så må jeg koble av og på sikringen til komfyren. Da funker komfyren i 24 timer. Etter 24 timer så kuttes strømmen automatisk og jeg må slå av og på sikringen igjen.

Tenkte kanskje det var et problem jeg kunne løse selv uten å måtte kontakte elektriker.

Noen som er elektriker eller har en elektriker i hus som kan svare meg på dette?

Hei, har du fått løst dette problemet? Opplever akkurat det samme jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...