Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hvor varmt skal det stå i ovnen? Middagen i morgen er ca. klokken fire. Anonymous poster hash: c3f49...a79
amandine Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Ovnen skal ha samme temperatur som kjernetemperaturen du vil ha. Det er superenkelt og blir nydelig!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Om den skal stå såpass lenge ville jeg satt temperaturen til det du skal ha som kjernetemperatur i kjøttet og heller skrudd opp litt siste timene i morgen.. Jeg har bare langtidsstekt fra morgenen til middagstid og da har jeg hatt stekeovnen på mellom 100 og 150 grader i 6-8 timer, bruker steketermometer. Anonymous poster hash: ba8ec...d61
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Ovnen skal ha samme temperatur som kjernetemperaturen du vil ha. Det er superenkelt og blir nydelig! Har på aluminiumslokk, er det ok ? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: c3f49...a79
amandine Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Sikkert? Jeg bruker alltid stekepose, jeg. Og termometer for sikkerhets skyld selv om det ikke er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå