Gå til innhold

Hva synes du om skinnsofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvilken farge?

På sofajakt, og mannen foreslår skinnsofa i stram stil (ikke sort farge), men jeg er skeptisk...

Anonymous poster hash: 338a9...78c

Skrevet

Har hatt svart skinnsofa i stram stil. Meget fin å se på. Lekker sofa, men kommer aldri til å kjøpe det igjen. Skinnsofa krever vedlikehold. Det var stress i min verden. Jeg trenger en vedlikeholdsfri sofa.

Skrevet

Skinnsofa er helt greit det,men personlig er jeg litt lei av å ha det selv.

Anonymous poster hash: af32b...0e6
Skrevet

nei og nei, synes ikke det er fint uansett hva slags stil den er i. harry for min del

Anonymous poster hash: e46a4...bae
Skrevet

Harry i mine øyne også.

Anonymous poster hash: 64bcb...020

Skrevet

Litt nineties det med skinnsofa vel? Virker også så maskulint, og glad jeg kvittet meg med det fæle bælverket der i 2007. Ja det tok noen år før jeg blei kvitt både mannfolk & sofa :D

Skrevet

De brune skinnsofaene man får nå fra home and cottage og den stilen er kjeeeempefine :) praktisk også med sånn sofa hvis man har små barn som søler. Enkelt å holde ren :) men så er de iskalde på vinteren og klamme om sommeren, så nei. Blir ikke skinnsofa her. Men de beundres på avstand :)

Anonymous poster hash: 3ede9...1f9

Skrevet

Takk for svar. Flere?

Skrevet

Skinnsofa er klamt. Derfor uaktuelt for min del.

Skrevet

Jeg liker skinnsofaer. Det kan godt hende der er Harry, men det tåler jeg. De trenger ikke mye stell og er enklere å holde rene enn en stoffsofa.

Anonymous poster hash: c260e...191

Skrevet

Synes skinn klær og møbler er creepy.

Aldri likt det.

Anonymous poster hash: c0e6e...bba

Skrevet

Skinnsofa er overhodet ikke harry hvis den er i "stram stil", som du skriver, da er det meget tidsriktig og elegant. Har det selv i et minimalistisk, stilrent hjem og er veldig fornøyd, kunne ikke tenkt meg noe annet.

Anonymous poster hash: bfaa6...319

Skrevet

Elsker vår skinnsofa fra Ekornes. Vi har modellen som heter E200. Prøvde mange sofaer i flere butikker, men ingen kom i nærheten av denne. Den er utrolig komfortabel både når du sitter og ligger. Sofaen kommer i mange farger, så her er det noe for enhver smak.

Skrevet

Jeg ønsket meg alltid det før. Når jeg ble singel kjøpte jeg meg det. Og tok med min når vi flyttet sammen igjen. Nå gleder jeg meg til å bli kvitt den :P

Men den funker fint, ser grei ut og passer sånn sett inn nesten uansett hva jeg gjør med stua. Så den må nok bli leeenge enda :/

Men kjøper det ikke igjen. Kjøpte heller ikke godstoler i skinn nå når vi byttet de ut. Når vi planla og bytte de ut var skinn planen. Men jeg skifta mening i butikken og kjøpte stoff. Er veldig glad for det. Føler at skinn er på vei ut. Men det kan godt være bare meg..

Skrevet

Fryktelig stygt og ekkelt å sitte i.

Anonymous poster hash: 614e9...256
Skrevet

Eeeeelsker min italienske skinnsofan til omlag 20 000kr <3 verken maskulin, harry. nesten ikke vedlikehold kontra tøysofa. Har aldri vasket og støvsugd så mye som da jeg hadde tøysofa.

En er man singel, barnløs og ikke har dyr funker det med tøysofa.

*fra ei som har prøvd begge deler*

Anonymous poster hash: c8fe6...01a

Skrevet

Elsker vår skinnsofa fra Ekornes. Vi har modellen som heter E200. Prøvde mange sofaer i flere butikker, men ingen kom i nærheten av denne. Den er utrolig komfortabel både når du sitter og ligger. Sofaen kommer i mange farger, så her er det noe for enhver smak.

Det er akkurat den mannen min vil ha.

Skrevet

Syns ikke skinnsofa er noe fint, uansett farge...

Anonymous poster hash: e77f9...a82
Skrevet

Ikke det fineste som finnes, men helt greit og ikke minst veldig praktisk.

Så elsker mine gamle skinnsofaer som det er lov å leve i :)

Skrevet

Klamt, kaldt og ukoselig.

Men veldig greit å med barnegris som ikke viser like godt sikkert :)

Skrevet

Med små barn jeg glad vi hadde skinnsofa. Nå er den på vei ut av huset, har fått den ut av stua og ned i kjellerstua. Nå er ny sofa bestilt og sofaen i stua kommer i kjellerstua siden det er sovesofa.

Med barn som har atopsik eksem er jeg glad vi hadde skinnsofa, for da kunne vi smøre i sofaen. Ikke farlig å grise, måtte ikke noen store tiltak til for å smøre med div kremer eller olje. Nå er heldigvis eksemen så i sjakk at smøring trengs sjeldent, så de få gangene kan vi smøre andre steder.

Anonymous poster hash: f8926...1bd

Skrevet

Kommer ann på interiør og omgivelser. Vet om noen som har det, hvor det passer godt inn :)

Selv foretrekker jeg stoffsofa.

Skrevet

Grotesk og uappetittelig!! VIlle aldri hatt huden til et dyr på min sofa!

Anonymous poster hash: 16fc9...f24
Skrevet

Elsker skinnsofa. Kunne aldri hatt noe annet så lenge vi har små barn som sitter i sofaen. Fort at det kommer gulp, snørr, spytt, mat i sofaen og da er det ekstremt uhygenisk med stoff synes jeg. Vi har svart skinnsofa E200 fra Ekornes. Meget fin og behagelig å sitte i. :-) Synes ikke det er klamt eller kaldt. Sitter man i shorts på sommeren har jeg noen ganger et teppe under meg, men er ikke så viktig egentlig.  Stoff blir jo også mye fortere stygge og nuppete. Er jo ikke mye vedlikehold med skinn. Smøre den inn to ganger i året.

Anonymous poster hash: 7cb8c...686
Skrevet

En skinnsofa i stram stil passer på et bibliotek i et stort engelsk herskapshus, det er ikke behagelig å slenge seg i sofaen og se på TV i en sånn sofa.

En myk skinnsofa er behagelig å sitte i, men de er svette og klamme om sommeren og kalde om vinteren. Det er noe de med røytende hunder har for da kan de bare dra over den med en fuktig klut istedenfor å støvsuge den hver dag.

Jeg personlig foretrekker en sofa i litt grovt vevet stoff som kan tas av og vaskes, myk og god å sitte i, kvalitet og tidløshet. Koster litt penger, men varer i mange mange år.

Skinnsofa vil jeg ikke ha.

Anonymous poster hash: 59f1e...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...