Gå til innhold

flere som prøver på nr. 2? ;-)

Anbefalte innlegg

Første prøveperiode denne mnd. Har EL. I disse dager. Siste dag med mens 27 eller 28 september.

I følge eggløsningskalkulatoren er min fruktbare periode 10-15 oktober. Og EL ca 13.

Kjempe spent!! Klaffet relativt fort med førstemann.

Noen flere ?;-)

Anonymous poster hash: f3788...69e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174670-flere-som-pr%C3%B8ver-p%C3%A5-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg (kremt...vi) er i 2 pp. Og har eggløsning ganske likt med deg. Forkjøla, så ikke mest fristende å humpe nå, men vil jo ha nr 2. Med førstemann gikk det ekstremt kjapt. Fjernet (kobber)spiral mandag og hadde eggløsning onsdag/torsdag og der satt spiren! :-D Håper det bare blir 2 pp på nr 2. Ikke veldig lyst å gå lenge høygravid i sommervarmen, så vil gjerne ha julibarn ;-)

Annonse

Vi også skal prøve på nr 2 nå :) Har en gutt som blir 3 år i desember, ønsker meg (hehe, oss), såå et søsken til han <3 Ble gravid med han akkurat to uker etter jeg mistet i MA, så håper denne også sitter fort <3 Skulle hatt mensen på fredag, å venter nå veldig på at jeg skal få den, så jeg kan telle ned til el :D Da har jeg ikm i uke 46. 

• 3 uker senere...

Vi prøver også på nr 2 :D Snuppa vår er 19 mnd, og vi vil veldig gjerne ha et søsken til henne (og en liiiten bebi til oss <3)! Jeg sluttet nettopp å amme, og fikk eggløsning (tror jeg) rett etterpå, etterfulgt av mensen. Da hadde jeg ikke hatt den siden før jeg ble gravid. Første skikkelige prøveperiode nå, men jeg har ærlig talt ingen tro på at jeg har hatt eggløsning. Vel, vel, vi får vente og se ;)

Og gratulerer så mye, SpireØnske13!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...