MamaLadyBug Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Er ikke det i seneste laget??? Har alltid vært i uke 19 tidligere. I følge retningslinjene så skal man jo inn mellom uke 17 og 19 og da tenker jo jeg at det må være en grunn til det. Eller finnes det absolutt ingenting som tilsier at oul ikke kan foregå senere?
alira Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg skal nedte uke, er da i uke 20 og synes egentligndet er litt seint! men timen min ble flyttet av stkehuset så regner med det er innsfor.. men kanskje du kan ringe å høre om du ikke kan få det tidligere?
*flux* Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Den skal i følge min gyn skje før uke 23. Jeg var 20+2
<Lykkeliten> Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg kom på oul i uke 16+5 og fikk ny time fordi jeg var så tidlig ute.. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle komme etter uke 19 for det mente de ble for sent.. alt så fint ut på første ul så det er ikke grunn til bekymring og timen min er om en uke... gleder meg til å se småen igjen
MilleMarmelade Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Syns 22 hørtes veldig sent ut, ja. Rart det varierer så mye. Her er det 18-20 som gjelder, så da de mente jeg bare var 17+0 første gang (og ikke 18+5 som jeg mente), måtte jeg vente 2 uker og komme tilbake for ny oul.
MamaLadyBug Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2014 Ringer i morgen og ber om en tidligere time om det er mulig jeg. Går det ikke så er det ihvertfall ikke "farlig". Må jo også innrømme at jeg er over grensen nysgjerrig på den lille der inne da:-) i tillegg er vi litt uenige angående termin også, jeg og legen, så litt greit å finne ut av det også. Jaja, alt til sin tid antar jeg:-)
MamaLadyBug Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg får ultralyd i morgen på en annen klinikk!!! Gleder meg!!
MamaLadyBug Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2014 Det gikk veldig fint:-) vår familie blir komplett i mars når dette vidunderet av en guttebaby kommer! Han ser ut til å være uten feil og mangler og vi gleder oss:-) akkurat så stor som han skal være og vi ble satt tilbake til originaltermin/Menstermin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå