Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #26 Skrevet 12. oktober 2014 Kanskje har du det for varmt i huset og bilen? Anonymous poster hash: 7f55a...501
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #27 Skrevet 12. oktober 2014 Har også vært avhengig av nesespray. Eneste måten å få slutt på det er rett og slett bare å slutte og bruke sprayen. Det kommer til å være ubehagelig i en uke eller to, og så er det over. Anonymous poster hash: ec29a...a25
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #28 Skrevet 12. oktober 2014 Har også vært avhengig av nesespray. Eneste måten å få slutt på det er rett og slett bare å slutte og bruke sprayen. Det kommer til å være ubehagelig i en uke eller to, og så er det over. Anonymous poster hash: ec29a...a25 Er ikke alle det er like lett for! Jeg gikk 4 mnder uten å bruke nesespray med å bare tvinge meg til å la vær å bruke den,men forsatt var jeg kjempe tett forsatt. Jeg gikk faktisk til lege for å spørre om råd ettersom jeg forsatt hele tiden var tett. Anonymous poster hash: 687cc...732
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #29 Skrevet 12. oktober 2014 Har også vært avhengig av nesespray. Eneste måten å få slutt på det er rett og slett bare å slutte og bruke sprayen. Det kommer til å være ubehagelig i en uke eller to, og så er det over. Anonymous poster hash: ec29a...a25 Er ikke alle det er like lett for! Jeg gikk 4 mnder uten å bruke nesespray med å bare tvinge meg til å la vær å bruke den,men forsatt var jeg kjempe tett forsatt. Jeg gikk faktisk til lege for å spørre om råd ettersom jeg forsatt hele tiden var tett. Anonymous poster hash: 687cc...732 Ugh, høres pyton ut. Håper legen kunne hjelpe deg. Anonymous poster hash: ec29a...a25
Fertila Skrevet 12. oktober 2014 #30 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har vært på kjøret jeg også. Jeg trappet også ned med barnespray og til sist babyspray og saltvann. Saltvann hjelper lite om man er potte tett. Det vil si, det hjelper i fem minutter før man om mulig tetner enda mer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå