Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Blir jo helt gal her... Gravid med nr 3, 10 år siden sist og mulig jeg har glemt hvordan dette var? Men kan virkelig ikke huske at det var så vondt og hele tiden da. Lå å vrei meg i smerter i hele natt😖😖😖 Og tror jo mensen skal komme når som helst. Er dette normalt??? Anonymous poster hash: a569d...4b1
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Normalt... Jeg hadde det med førstemann. Jeg er gravid nå, 7 uker, og jeg hadde store smerter i uke 5 og 6, men nå er det blitt mye bedre. Vet ikke om sistnevnte er et godt tegn eller ei... Anonymous poster hash: eacf0...da2
Ma Lin Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg hadde også mye menslignende smerter rundt uke 5 og 6. Det er livmora som utvider seg som skaper smertene, visst, og er ikke farlig, så fremt du ikke blør mye i tillegg, selvfølgelig. Da kan det være grunn til bekymring. Smertene har så godt som blitt borte hos meg også nå i uke 7.
Lessismore Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har menssmerter fremdeles. Er 9+0 i dag.
Ma Lin Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Menssmerter kan gjerne vare hele første trimester. Har jeg lest. Og noen rapporterer å ha hatt det mer eller mindre gjennom hele svangerskapet. Endret 11. oktober 2014 av Ma Lin
Bien86, med to prinsesser Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Kan ikke heller huske det var så ille når jeg ventet barn sist gang, men er jo 7 år siden sist så kanskje ikke så rart jeg har fortrengt det. Stråler jo skikkelig bak I korsryggen, bena og selve mavepartiet, skikkelig ubehagelig. Men får håpe det gir seg om noen ukers tid, er bare inne I uke 5 så langt :-)
LoTtA36 Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er ca 4-5 uker på vei og har i dag fått brun utflod med litt grums, og har endel mens smerter bare i noe mildere form . Foster kunne ikke sees i innvendig ultralyd , men det sa ho var muligens også for tidlig . Har mister 2 ganger i 2013, så er bekymret ...
Lessismore Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er ca 4-5 uker på vei og har i dag fått brun utflod med litt grums, og har endel mens smerter bare i noe mildere form . Foster kunne ikke sees i innvendig ultralyd , men det sa ho var muligens også for tidlig . Har mister 2 ganger i 2013, så er bekymret ... Uff, skjønner at du er bekymret. Krysser fingrene for deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå