4barns mor Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Når ble dere kvalme? Er 5+2 og kan ikke si at jeg er spesielt kvalm. Husker ikke hvordan det var sist jeg var gravid. Blir jo nesten litt bekymret her. Men vet at ingen svangerskap er like. Men tenker at så lenge jeg ikke blør, så er det ingen fare
A_87 Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg var bare kvalm en uke i hele graviditeten og det var ikke mer enn ca 1 time per dag. Kvalmen startet i ca. uke 4. Ikke bekymre deg, er ikke sånn at alle må ha kvalme. Er greit å slippe unna
Jenta30 Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er 6+1 og har ikke vært kvalm et sekund engang. Bekymrer meg litt fordi jeg har 2 barn fra før og med de ble jeg veldig kvalm i starten. Det er riktignok 8 og 6 år siden de ble født, også er jo ingen svangerskap like. Vanskelig å fatte at man faktisk er gravid når formen er som før
jandersen84 Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er 6+1 og har ikke vært kvalm et sekund engang. Bekymrer meg litt fordi jeg har 2 barn fra før og med de ble jeg veldig kvalm i starten. Det er riktignok 8 og 6 år siden de ble født, også er jo ingen svangerskap like. Vanskelig å fatte at man faktisk er gravid når formen er som før Helt enig, man venter liksom på at noe skal skje som gjør at det ikke er noen tvil om at det bor en liten spire i magen; )) Var utrolig kvalm når jeg gikk med datteren min, men tror jeg fant ut at jeg var gravid litt senere den gangen... er kun 4+2 idag;)
Ma Lin Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har ikke vært noe kvalm foreløpig, og er 7+5. Det er ingenting som tilsier at det er "bedre" å være kvalm. Jeg tenker vi bare skal være lykkelige om vi slipper!
4barns mor Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg. Har slitt med ekstrem kvalme de tre andre gangene..
solamora Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har ikke merket noe, er bare 5+1 enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå