Gå til innhold

Er det tvillinger tro??

zoto85

Anbefalte innlegg

Hei!
Bare et spørsmål til dere som har fått vite dere skal ha/har fått tvillinger...

Jeg er gravid nå i uke 6+5 ca. litt usikker på når eggløsning var... har hatt spott blødninger egentlig siden eggfeste. fastlegen min henviste jeg til gyn og jeg skal på UL tirsdag neste uke, da er jeg ca 7 uker.
Mitt spørsmål til dere er:
er det vanlig å ha spotting ved tvilling graviditet? Jeg har hele tiden følt at det kan være to, (eller jeg ønsker veldig det skal være det) så er veeeldig spent på UL om 3 dager,hva den vil si.

Hcg nivået mitt er normalt, hvertfall så var den det i uke 4 og i uke 5.

Nå i uke 6+4 begynner kvalme og snike seg frempå... trodde jeg slapp unna, men håper fortsatt på det da! :P svimmel har jeg vært fra dag 1. nesten. ellers er jeg trøtt og orker ikke stort. Orker mer når jeg kan styre dagen min selv, uten å ha forventninger til meg og avtaler.

Fortsetter under...

Hei!

Bare et spørsmål til dere som har fått vite dere skal ha/har fått tvillinger...

Jeg er gravid nå i uke 6+5 ca. litt usikker på når eggløsning var... har hatt spott blødninger egentlig siden eggfeste. fastlegen min henviste jeg til gyn og jeg skal på UL tirsdag neste uke, da er jeg ca 7 uker.

Mitt spørsmål til dere er:

er det vanlig å ha spotting ved tvilling graviditet? Jeg har hele tiden følt at det kan være to, (eller jeg ønsker veldig det skal være det) så er veeeldig spent på UL om 3 dager,hva den vil si.

Hcg nivået mitt er normalt, hvertfall så var den det i uke 4 og i uke 5.

Nå i uke 6+4 begynner kvalme og snike seg frempå... trodde jeg slapp unna, men håper fortsatt på det da! :P svimmel har jeg vært fra dag 1. nesten. ellers er jeg trøtt og orker ikke stort. Orker mer når jeg kan styre dagen min selv, uten å ha forventninger til meg og avtaler.

Hei:) Gratulerer så mye med gravidteten<3 Jeg spottet og hadde også en blødning i uke 5. Jeg vet ikke om dette er vanlig, men jeg er gravid med tvillinger og er 7+1 i dag:) Jeg hadde ikke akkurat skyhøyt HCG:

17 DPO: 536

19 DPO:981

Masse lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...