Gå til innhold

Har lyst på fårepølse!!!

Anbefalte innlegg

Ungene og mannen spiser det hele tiden på maten sin, og laks nam nam...

Det er så mye en ikke bør spise når en er gravid, men jeg skulle gitt høyre armen min for varme pitabrød med fårepølse inni akkurat nå..

Hvordan klarer dere å unngå "nei mat"?

Fortsetter under...

Vet ikke om det hjelper med litt varmebehandling :)

Men tror f.eks at hvis man har pepperoni på pizzaen som stekes på 225-250grader i ett kvarter eller mer så er den trygg å spise.

Kanskje det går an å fryse?

Du må lese deg opp :) Eller bare glede deg til etter fødselen. Spiste lassevis med knekkebrød og fårepølse etter siste fødsel :D

Ja, altså temperaturen må være over 70 grader og kjøttet må bli gjennomstekt. Burde ikke ta lang tid med en fårepølse på 200 grader. Bare sjekk at den er ordentlig stekt. Kos deg! :) 

Anonymous poster hash: 40b3a...ba8

Du kan spise kjøttpålegg så lenge den ikke er gått ut på dato. Dette i følge Matportalen. http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/article779.ece/BINARY/Lev+sunt+i+svangerskapet+%28PDF%29

Endret av Daquiry

Annonse

Har sykt lyst på salami til tider. Så da unngår jeg å kjøpe det så det ikke frister i kjøleskapet, og heller kjøper kjøttpålegg som jeg kan spise. Så får jeg håpe at mannen ikke begynner å savne det også.....(er som oftest jeg som handler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...