Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 17 dager på sprøyte, så var jeg i dag på min siste UL! Takk og lov! ;)

Nå hadde de vokst seg store og fine, og han telte 10-12 store på hver side.

Nå er jeg litt nysgjerrig på dette med overstimulering, siden jeg er i faresonen for det. De poengterer at det er ikke sikkert at det skjer, men jeg klarer ikke la vær å tenke på det.

Noen som har hatt like mange eggposer, men ikke blitt overstimulert?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174462-uttak-p%C3%A5-mandag-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri (på mine 5 forsøk) vært overstimulert, og jeg har hatt godt over 20 folikler hver gang.

Ikke alle over brukende størrelse, men har fått ut opp til 16 egg.

Lykke til med uttak og med ruging! :)

Anonymous poster hash: 964be...0fb

De må du bare lukke ørene for, kjære deg :)

Jeg har litt sånn "det går som det går uansett" holdning, å det funker veldig bra.

Skulle du bli overstimulert, ja, så blir du det. Det blir i såtilfelle en ordning på det også, så ingen vits å bruke masse energi på å engste seg ;)

Er på gang med mitt 6. forsøk selv nå. Sprayer nå, å begynner med sprøyter i uke 43.

Får håpe det ordner seg for oss begge nå da.

Anonymous poster hash: 964be...0fb

Annonse

Det er enkelte som har større fare for å bli overstimulerte enn andre. F eks de med PCOS blir ofte overstimulerte på normal dose hormoner.

De som ikke har PCOS og som tar vanlig dose blir som regel ikke overstimulerte (men kan jo skje da).

De hentet ut 14 egg fra meg (vet ikke hvor man folikler der var) og jeg hadde ingen tegn til overstimulering.

Tusen takk :) Er snart klar for avreise til Trondheim. Har aldri vært så nervøs i mitt liv!! Men jeg prøver å tenke sånn som pappa, "det er ikke farlig å være nervøs og kjenne på følelsene sine"... 👍

Nervøsiteten var bortkastet for min del, hadde ikke giddet å grue meg hvis jeg hadde visst hvordan det ville kjennes ut. Vondt, men innenfor godt tolerabelt:-)

Annonse

Det gikk kjempe bra! Ikke noe å grue seg til ivertfall! :) Jeg kjente ikke noe særlig til noe egentlig, og var i fin form etterpå :)

22 egg, men det blir ikke innsett pga faren for overstimulering. Noe som jeg er både skuffa og letta over :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...