Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Noen med erfaring? Er de verdt 400,-? Anonymous poster hash: 9f39a...9e6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 De fungerer helt fint, men det gjør de aller fleste andre luer også. Så sant dere ikke skal på sydpolekspedisjon er hovedsaken at barna har luer. Merket betyr lite. Anonymous poster hash: 15bdc...adf
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har to jenter med veldig forskjellig hodeform, den ene har ganske rundt hode og den andre litt smalt hode, de kan ikke nødvendigvis ha samme luene. Mitt tips er å prøve luene, det viktigste er at de sitter godt på, at det ikke bli glippe ved ørene når de snur på hodet osv. Noen sverger til Reima, noen til Kivat og noen til Isbjørn. Akkurat nå har ene datteren min en lue fra Isbjørn of Sweden og den andre en mye rimeligere en fra Reflex, begge sitter kjempegodt på. Anonymous poster hash: 5c2ca...796
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Veldig fornøyd, men ikke nødvendig å bruke før det blir skikkelig kaldt.
Puppen og lillemor Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 jeg er strålende fornøyd med kivat luene.. 4-åringen min har en som hun nå i vinter bruker for 3 år.. og da synes jeg egentlig ikke prisen er uoverkommelig heller gode, varme, sitter godt og er vindtette ved ørene brukes kun når det er på det kaldeste
Miss Honey Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Veldig fornøyd da den ikke "åpner" deg på sidene eller synker ned i øynene. Hun har hatt sin i 3 år nå. Altså dette blir 4. vinteren hun bruker den, og den ser ny ut ennå. Den klør ikke heller. Og hun klør av nesten alt. Så for oss var den verdt de 400 krovnene;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Absolutt verdt pengene!! Som flere sier er luene veldig varme ,så ikke bruk den i plussgrader. Jobber i bhg ,flere bruker den lua hele høsten,og det blir alt for varmt! Anonymous poster hash: 58857...58e
Villbringebringebær Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Verdt pengene! Min tåler ikke ull rett på huden så er veldig bra den er foret med bomull på innsiden. Den har også en refleks på toppen. Ekstra beskyttelse på ørene. Sitter godt på skal brukes for 3 år i vinter.
Elsker livet Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med knytteluene, sitter veldig godt på og passer barna mine. Men kjøper alltid mindre enn størrelsene tilsier i forhold til alder. De halsluene/bacalava fungerer ikke så godt med tanke på passform. Barna mine har litt små hoder og er litt smale i ansiktene, og har rette panner, så det aller meste av slike luer kommer for nært øynene. Men vet om mange som kun bruker slike luer om vinteren og er veldig fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 De balaclava-luene ble for tjukk rundt halsen til gutten min. Han har litt stort hode så syns ikke den passet så godt. Anonymous poster hash: 088a6...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå