Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Min kan * Stå med strake ben i fanget. *Har gåbevegelser når vi så vidt tar beina hans ned i golvet. *Ligger 7-8 minutter i mageleie. Var nettopp hos kiropraktor og etter det så har han blitt mer tolmodig og armene har kommet fram. *Snur seg litt sidelengs både i rygg- og mageleie, ca. en halv runde rundt. *Tar etter leker med en eller to hender. *Strekker seg etter leker i mageleie. *Drøser *Smiler og ler *Putter leker i munnen *Løfter opp beina, men han tar ikke tak i de enda og kommer ikke over på side/mage *Liker grøt og spiser en porsjon grøt til kvelds Synes det er kjekt å vite hva andre på samme alder klarer? Litt usikker på om det er noe min ikke gjør som han kanskje burde. Anonymous poster hash: 30b63...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke laget noen liste jeg men synes jo han klarer seg veldig bra.. Tror ikke du trenger å bekymre deg for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå