Gå til innhold

Er dette kattebæsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-42-0-71552900-1412863598_thumb.jpgHer ser der sere et bilde av gresset hagen vår. VI har mange slike hauger, hagen er egentlig full av dem. Men er dette kattebæsj? (Det har regnet kreftig det siste døgnet, så det er mulig den har endret litt utseende.) Greit å vite om det faktisk er kattens feil før jeg nevner det for naboen...

Anonymous poster hash: dc786...c44

Skrevet

Vansklig å si sikkert, men det likner ikke på noe kattemøkk jeg har sett.

Anonymous poster hash: 3aeb5...391
Skrevet

Jeg tror det er møkk fra meitemark

Anonymous poster hash: c155c...f94

Skrevet

Nei, DET er ikke kattebæsj:) Dessuten går katter sjeldent på do rett på plenen, de er jo manisk opptatte av å grave det ned, enten i sand eller i jordbed:)

Ps, du hadde luktet om det var kattebæsj  :fnise:

Anonymous poster hash: 884b1...341
Skrevet

Dette er jeg 99 % sikker på at er død sopp. Vi har også masse slike. Soppen døde omtrendt samtidig her. Lurte en stund på om det var hundene som var blitt dårlige i magen, men det er mest akkurat der det var mest sopp.

Skrevet

Dette er jeg 99 % sikker på at er død sopp. Vi har også masse slike. Soppen døde omtrendt samtidig her. Lurte en stund på om det var hundene som var blitt dårlige i magen, men det er mest akkurat der det var mest sopp.

Det likner det veldig på, ja.

Anonymous poster hash: 3aeb5...391

Skrevet

Det der er ikke kattebæsj

Anonymous poster hash: 2b9dd...fbf
Skrevet

Å, død sopp? Men, jeg har da aldri sett en eneste soppvekst noe sted i hagen. (vi har mye rart som ikke er gress, men sopp har jeg ikke sett.) Eller er det usynlig sopp?. Hvordan kan jeg bli kvitt det? 

Skrevet

HI: Takk for bidrag til å oppklare mysteriet folkens! Bra jeg ikke tok det opp med naboen da...

Skrevet

HI igjen: Ser at avføring fra meitemark blir nevnt. Kan det være brunsneglebæsj??

Skrevet

ÅÅÅ: JEG FANT DET UT! Jeg googlet meitemarkavføring. (takk til anonym 16.12) Dét er det. Herregud tusen takk for hjelp. Men, gudene vet hva jeg skal gjøre med dette! 

Skrevet

Hva hadde du tenkt å gjøre om det var katten da? Du kan ikke få naboen til å holde katten inne

Anonymous poster hash: f5116...d75

Skrevet

Synest at og gå til naboen og klage at katten har drete i hagen. Har du bevis ?(dna)

Anonymous poster hash: a272a...bc9

Skrevet

HI: Ja, hadde det vært katten, hadde jeg snakket med naboen, og deretter kjøpt sånn kattepulver på plantasjen. Det er ikke farlig for noen, men holder kattene vekk. Men så er det altså ikke katten, det er meitemarken som forsøker å lage lufteganger i den elendige leiraktige jorda i hagen vår. (har googlet videre nå) Burde sikkert frese opp alt sammen eller drenere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...