Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Snuppa på 5,5 mnd spiser grøt til morgen og kveld. Kveldstid spiser hun bra, for da har hun ikke fått pupp først (jeg ammer rett før legging istedenfor). Morgengrøten er ikke noe å skryte av, da er hun liksom mett fra ammingen og spiser variabelt mye. Har lyst til å gi litt middag også på ettermiddagen, men så lenge jeg ammer først er det ikke mye hun vil ha. Men morsmelken metter ikke lenge, og hun blir fort sulten igjen. I tillegg spiser hun mye på natten. Ønsker å komme opp i større porsjoner fast føde men er det for tidlig? Hvis jeg ammer etter fast føde er jeg redd melkeproduksjonen går ned... Men det gjør kanskje ikke noe nå, å amme litt mindre? Takk for alle råd! Anonymous poster hash: 77590...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan du ikke drøye morgengrøten litt til? Amme først, men vente litt lenger enn vanlig med å gi grøt? Jeg hadde aldri klart å holde på ammingen hvis jeg skulle ammet etter grøt. (eller annet) Nå er min blitt 11 mnd og jeg ammer enda hver morgen og kveld, har masse melk til de måltidene 😀 Anonymous poster hash: c5e27...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan du ikke drøye morgengrøten litt til? Amme først, men vente litt lenger enn vanlig med å gi grøt? Jeg hadde aldri klart å holde på ammingen hvis jeg skulle ammet etter grøt. (eller annet) Nå er min blitt 11 mnd og jeg ammer enda hver morgen og kveld, har masse melk til de måltidene 😀 Anonymous poster hash: c5e27...cc8 Når begynte du å droppe amming til et måltid og kun gi pupp? Anonymous poster hash: 77590...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 10. oktober 2014 #4 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg ville også byttet frokosten med lunsj eller middag og sett om det fungerte bedre. Altså fortsatt 2 faste måltider men da si i 12 eller 14 tiden. Også kan du jo prøve å bytte ut da det med feks grønnsaksmos istedenfor grøt. Kanskje hun vil like det bedre. Jeg husker jeg en periode pumpet og brukte morsmelken til veske i grøten istedenfor vann. Da holdt jeg produksjonen oppe og minsten fikk morsmelk i tillegg til da grøten som mettet mer. 2 fluer i en smekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå