Gå til innhold

Fikk roser av mannen kjøpt på Rema....

Anbefalte innlegg

Nei vet du hva! For et i-landsproblem!!!!!!!Nå var du utakknemlig HI!! Roser er roser for menn!! Hvis du forventer deg noe mer avansert synes jeg du skulle ha kjøpt deg premiumroser fra Blomsterbutikken.

Anonymous poster hash: d912e...4b7

Fortsetter under...

Roser er ikke roser, nei. Kjipe roser fra butikken, synes ikke de er fine. Er stor forskjell i kvalitet, og du får hva du betaler for. Slik det er med de fleste ting.

Anonymous poster hash: 5c836...4dd

Om man ska gå etter kvaliteten så er det best å kjøpte rosene fra rema. De holder seg lengre enn de dyre rosene. Jeg kjøpte rose fra rema og hadde de stående i 14 dager, så kjøpte jeg dyre roser fra blomsterbutikk. Det var de dyreste rosene jeg noen gang har kjøpt. De holdt havlparten av tiden.

Anonymous poster hash: 0f354...768

Jeg hadde blitt SÅ glad! Vært sammen i fem år og selv om vi er veldig glad i hverandre og jeg får mye oppmerksomhet og gaver osv. tror jeg at jeg har fått blomster kanskje 2-3 ganger! Du burde absolutt være fornøyd!

Huff, noe så utakknemlig å si for en gave du får. Kan tenke meg at om han hadde tatt av plasten rundt rosene og bare gitt deg buketten så hadde du blitt kjempeglad og ikke tenkt over hvor de var fra. Eller? 

Du får skrive en liste over godkjente butikker du ønsker deg gaver fra og stifte inni lommeboka hans, i tilfelle han skulle få lyst til å være søt og hyggelig mot deg en annen gang. Men jeg kjenner jeg tviler litt, etter reaksjonen din her. Han kan ikke ha blitt imponert han heller. 

Annonse

Roser er ikke roser, nei. Kjipe roser fra butikken, synes ikke de er fine. Er stor forskjell i kvalitet, og du får hva du betaler for. Slik det er med de fleste ting.Anonymous poster hash: 5c836...4dd

Om man ska gå etter kvaliteten så er det best å kjøpte rosene fra rema. De holder seg lengre enn de dyre rosene. Jeg kjøpte rose fra rema og hadde de stående i 14 dager, så kjøpte jeg dyre roser fra blomsterbutikk. Det var de dyreste rosene jeg noen gang har kjøpt. De holdt havlparten av tiden. Anonymous poster hash: 0f354...768

Det er ikke sant, da vet du ikke å stelle med roser. Jeg kjøper roser på Floriss fast, og de kan jeg ha i 4-5 uker, de holder seg fine lenge. Men butikk roser, de holder maks ei uke, og that's it.

Anonymous poster hash: ffcb0...7d8

Gjest Minnieropptatt

Roser er ikke roser, nei. Kjipe roser fra butikken, synes ikke de er fine. Er stor forskjell i kvalitet, og du får hva du betaler for. Slik det er med de fleste ting.Anonymous poster hash: 5c836...4dd

Om man ska gå etter kvaliteten så er det best å kjøpte rosene fra rema. De holder seg lengre enn de dyre rosene. Jeg kjøpte rose fra rema og hadde de stående i 14 dager, så kjøpte jeg dyre roser fra blomsterbutikk. Det var de dyreste rosene jeg noen gang har kjøpt. De holdt havlparten av tiden. Anonymous poster hash: 0f354...768
Det er ikke sant, da vet du ikke å stelle med roser. Jeg kjøper roser på Floriss fast, og de kan jeg ha i 4-5 uker, de holder seg fine lenge. Men butikk roser, de holder maks ei uke, og that's it.

Opplys oss, hvordan steller man roser best mulig?

Kjøpte noen nydelige roser på rema forrige uke, de er nå i full blomst og noen av de vakreste jeg har hatt!

Hi, jeg håper du troller. Ellers syns jeg synd på mannen din som har en så utakknemlig kone. Rosene skulle han gitt til noen andre.

Det er ikke sant, da vet du ikke å stelle med roser. Jeg kjøper roser på Floriss fast, og de kan jeg ha i 4-5 uker, de holder seg fine lenge. Men butikk roser, de holder maks ei uke, og that's it. Anonymous poster hash: ffcb0...7d8

Opplys oss, hvordan steller man roser best mulig?

Du skal vaske vasken med Klorin, fylle på med 1 liter lunkent vann og ha rosenæring oppi.

Rosene skal snittet og settes i vann øyeblikkelig. Den femte dagen skal de snittes på nytt og vannet skal byttes og det gjøres på samme måte som første dagen.

Annonse

Mannen min sier ofte: jeg hadde tenkt å kjøpe blomster til deg, men jeg rakk ikke etc.

Da spør jeg hvorfor han ikke bare tok med seg noen fra rema når han var der. Han syns det er smålig å kjøpe roser på rema.

Men jeg driter vel i hvor de er fra. De er fine og står lengst.

Go rema-roser!!

Anonymous poster hash: 8a871...fdd

Hehe, jeg har aldri fått så mye kritikk på ett innlegg her inne før. 

Ja ja, jeg ble ikke fornøyd med roser fra Rema, synes han kunne kjøpt fra ett annet sted, og det sa jeg i fra om også. Tipper det venter en annen overraskelse når jeg kommer hjem i dag, får oppdatere dere etterhvert! 

Hilsen HI

Anonymous poster hash: d5a80...890

Ja ja, jeg ble ikke fornøyd med roser fra Rema, synes han kunne kjøpt fra ett annet sted, og det sa jeg i fra om også. Tipper det venter en annen overraskelse når jeg kommer hjem i dag, får oppdatere dere etterhvert!

Hilsen HI

Håper overraskelsen bæsj på din side av sengen

Hehe, jeg har aldri fått så mye kritikk på ett innlegg her inne før. Ja ja, jeg ble ikke fornøyd med roser fra Rema, synes han kunne kjøpt fra ett annet sted, og det sa jeg i fra om også. Tipper det venter en annen overraskelse når jeg kommer hjem i dag, får oppdatere dere etterhvert!  Hilsen HI Anonymous poster hash: d5a80...890

utakknemlige nek! Håper overraskelsen ikke går i din favør i så tilfelle!

Anonymous poster hash: 07930...7b1

Hilsen HI

Håper overraskelsen bæsj på din side av sengen

Hahahha, ler høyt :D 

HI, jeg kan virkelig ikke begripe at du kan bli skuffet over å få blomster... er det ikke tanken som teller? 

Stakkars mannen din.. Han gir nok opp å kjøpe noenting som helst til deg når du har så utakknemmelig. Mannen min hadde aldri kjøpt meg blomster igjen om jeg hadde klaget over tanken og gaven jeg fikk.

Anonymous poster hash: d8bac...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...